onsdag 10. april 2013

Kobber er min nye favorittfarge!

Om noen hadde sagt til meg for noen måneder siden at kobber skulle bli min nye favorittfarge, så hadde jeg ikke trudd på det! :-) Jeg har tenkt å bruke kobber i vårt uterom til sommeren! Og etter å fått disse to lyktene i hus har jeg falt helt! Til vinteren har forlatt oss får de stå på kjøkkenbordet!

 
De er så vakre og man kan ha forskjellige ting oppi de! Kobberfargen er dyp og rustikk! Hvite Tusenfryd frisker opp på bordet og gir en vårlig stemning! Både lyktene, trestjernen og merket med fjær på kubbelyset er fra nettbutikken til Keiserens nye trær! :-)

3 kommentarer:

Gårdsjenta sa...

så flott :) Hva slags greiner har du bak der? :)

Blåbærtua sa...

Hihi nett som eg skulle sagt det sjølv,eg har fått ein kobberlysestake i hus og det er jo så fint så blir meir kobber her så absolutt,meir det enn gull føler eg egentlig er meg:)kjempefint hos deg!
Rart korleis me kan forandre meining og stil,me endrer oss stadig ellers s blir me vel påvirka og:)

Fine dag til deg Hilde!
Klem fra Lillian

Brunt sukker sa...

HEI PÅ DEG HILDE:)
JA KNALL TØFFE
KUNNE GODT TENKT MED DEI
NYT DAGEN
KLEM ELI:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...