tirsdag 30. april 2013

Husfred og et prosjekt utenom det vanlige!

Det er mye man gjør for husfreden, men da mener jeg planten Husfred! :-) Jeg har ikke hatt det i hus på mange år, da jeg har trudd at de klarer jeg ikke å holde liv i! Men utrolig nok, så har de klart seg godt! Ned i pottene står de på en oasisbit som hele tiden er vanntrukken og det hjelper på!
 
 
Og hva gjør man ikke for Husfredens skyld?! :-) Den friske grønnfargen på de lyser opp i interiøret! Det blir nok en plante jeg kommer til å bruke mer av! Ute er våren i full anmarsj! Jeg gleder meg til det begynner å bli grønt ute! Alt er ganske så brunt nå!

 
Ellers om dagene får jeg brukt min kreative side til å innrede en bilhenger! Ja, det kan man si er et nytt område å innrede! :-) Møbelstoff som passer til 'interiøret' er i boks og jeg skal få lurt inn noen puter her også! :-) Hva vil passe til en rallybil og verktøyskap tro? Jeg har en plan! :-)

2 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

God morgen fineste du!
Ja,jeg og har husfred i hus og de er nå søte da....
Flotte bilder fra den lekkre spisestuen din altså.

Så gøy at du koser deg om dagen,gleder meg å se for ALT du tryller frem blir jo så vakkert så,

Ha en flott uke min venn.

Smil og klem

Gårdsjenta sa...

Husfred er kjempeflott :) har en stående på kjøkkenbenken, for da husker jeg alltid på å helle oppi vannrester oppi der.. :P den vokser og har det fint :)

Spennende prosjeklt da! helt herlige bilder, som vanlig :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...