mandag 22. april 2013

Blir det nok stoler til bloggtreffet?

Det er mye å ta tak i på et småbruk når våren kommer! Snøen har nesten smeltet her nå og rakingen er godt igang på plenene våre! Gleder meg til å få ut alle hagemøblene etterhvert! Listen for hva som skal gjøres her på småbruket før bloggtreffet er også skrevet ned! En ny jukse-vedvegg skal lages i traktorgarasjen og en del stoler trenger litt oppussing! Det står først på listen! Idag fikk en gammel grønnbeiset kjøkkenstol ny drakt! Istedet for maling er den spraylakkert. Så kjapt gjort å få en forandring! Så det blir nok stoler til bloggtreffet når alle fått seg en oppfriskning! :-)


Jeg har også fire andre stoler med stålben som må få seg et strøk, men de må jeg nok male! Igår hjalp mine kjære Husbonde til med å kappe ned noen trær som jeg trenger for å lage min DIY jukse-vedvegg! Stokkene har jeg kappet i skiver og er klar til å limes opp på veggen! Jeg laget en stor vedvegg i fjor i traktorgarasjen vår hvor vi kan ha selskaper og det er litt av et puslespill å få alle skivene til å passe! :-) Her ser dere et glimt av den!


Vedveggen jeg skal lage nå skal bli høy og smal! Og den skal bli ryggstø til en benk! :-) Husbonden skal ta med seg en plate hjem idag som skivene skal limes på, så da er det bare å sette igang! :-) Dere skal få se bilder underveis!

9 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Så herlig forandring på stolen,nydelig stol i svart:)dette blir knallbra men skjønner det er litt arbeid før et bloggtreff!hadde ønskt eg budde nærmere men nå skal det værebloggtreffi Haugesund 1.juni så det blir supert,kvir meg litt men går nok supert!

Ein fine kveld til flinke deg:)
Klem fra Lillian

Sivs hus sa...

Hei, WOW det blir nydelig og så flott! Gleder meg til å se mer...fin mandag! klem Siv:-)

Lite hi sa...

Så fin stol! :) Både før og etter.

Lykke til med planleggingen av bloggtreffet - det blir nok bra! :)

Klem fra Lite hi

Hjem & Glede sa...

Å kjære Hilde
Tusen takk for hilsen i dag . Ble glad !!!
Ligger på sykehus og tror jeg kommer hjem på torsdag.
Stor klem og håper du har det bra ;);)

Krossmyra sa...

Så fin stolen ble:) Og den vedveggen ser veldig gøy ut å lage, kul idé:)
Klem

små øyeblikk med cams sa...

Fine stoler og kul vegg, du er så flink :) Håper jeg får til å komme på bloggtreffet ditt :)
Ønsker deg en god tirsdag videre vakre deg :)
Klem Camilla

Brunt sukker sa...

HEI PÅ DEG SKJØNNE HILDE:)
SÅ STILIGE GLEDER MEG TIL Å SE BILDER
STOLEN BLEI FLOTT
NYT DAGEN
KLEM ELI:)

Thelma Louise sa...

Tøff.:))

Tone Arntsen sa...

Så fin stolen ble! Hvilken spraymalin bruker du? vurderer å gjøre det samme med kjøkkenstolene mine, men de MÅ være slitesterk :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...