søndag 28. april 2013

Farge til interiøret!

Vakre Ranunkler ble med hjem til helgen! Fargen på de er bare så skjønn! Desverre holder de ikke seg så lenge! Det er bare å nyte de så lenge man kan! Orkideene mine i samme farge har stått i full blomst i flere måneder! Det er blomster og planter som gir farge i interiøret vårt!
 

 
Helgen har gått så altfor fort! Koret jeg synger i har hatt sangoppdrag på Hurtigruten mens den har ligget til kai både lørdag- og søndagsmorgen! Vi har møtt opp kl 07 :-) Men ingenting er som å starte dagen med herlige korvenninner og sanger som blant annet It's raining men og Big spender! :-) Og heldige oss fikk spise frokost ombord begge morgenene! :-)

4 kommentarer:

Gårdsjenta sa...

For en utrolig flott farge! Helt nydelig :) hurtigruta var nok stas ja :)

Hjem & Glede sa...

Noe såååå lekkert Hilde!
Ranunklene holder seg godt når du har kuttet dem ned slik...bare å kose seg.
Helt herlige bilder,du er så dyktig!
God natt da skjønne bloggvenn;)

Kiss kiss

Blåbærtua sa...

Så utrulig lekker farge på blomstrene,så kjedeligt med enkelte blomster at dei ikkje står så lenge men når ein kutter dei godt ned så står dei heldigvis lenger:)
Stilig resultatet blei på veggen din,tøft!

Ønsker deg ei fin ny veke!
Klem fra Lillian

Frk Elton sa...

Nyydelig! Dette er min favorittfarge på blomster! Bildene dine er også veldig fine :)
Hvordan klarer du holde liv i orkideene så lenge? Har du noen tips å gi meg snille søte?
Hvor mye vanner du? Hver gang jeg kjøper en orkide, faller blomstene etter en ukes tid.. trist for de er så fine!
Ha en flott ny uke
Klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...