lørdag 27. april 2013

Endelig er min DIY vedvegg ferdig!

Det er bare slik at noen puslespill tar flere dager før det er ferdig! For denne vedveggen er absolutt et puslespill! :-) Når man skal lime vedskivene på veggen, må man først legge den imot, så ned og ta på lim og opp på veggen igjen med den! Og neste skive opp på veggen for å se om den passer, så ned og ta på lim og opp på veggen med den igjen! Det skal bli en lett blanding av størrelser og tykkelser ved siden av hverandre for å få dybde i veggen! Og sånn går no dagene!! :-)
 
 
Endelig er veggen ferdig! Det er jo veldig artig å holde på også da, selv om det er noen vendinger før man får en skive på veggen! :-) Det ble ikke så aller verst et ryggstø til denne benken! Vedveggen er 120x220 cm. DET blir noen vedskiver det altså! :-)
 
 
Mye man gjør for at rumpen skal ha en plass og slå seg ned eller saueputen skal ha en plass og vise seg frem i vårt gamle sauefjøs! :-) Må jo så klart ha sauepute og saueskinn her!
 

Ting begynner å ta form her ute i garasjen nå og det er bra for det går med stormskritt frem mot BLOGGTREFF den 8.juni! Da blir det jaggu meg servietter på bordet med samme sauen på for mine kreative bloggevenner! :-) Puten er fra Palma og jeg bare digger den! Håper dere nyter helgen! Og skulle dere finne på å lage en vedvegg, finner dere fremgangsmåten HER! :-)

7 kommentarer:

Lindas Lille Leilighet sa...

Herlighet så KULT det ble!!:D Skikkelig lekkert! Har lenge hatt lyst å gjøre sånn jeg og..men har desverre ingen plass å gjøre det:P

Hjem & Glede sa...

Hei Hilde !
Wow for en jobb! Og FOR et resultat! Du er dyktig min venn :)
God lørdag og alltid kjekt med innlegg fra deg søde!

Klem klem C

My home is my Castle sa...

Kjempestilig ble det !!!

Klem,Kari

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Utrolig kult Hilde:))))Du er virkelig kreativ!
Klem Vibeke

The Rosegarden in Malevik sa...

woow...... va coolt :)
å missa nu inte.....

BLOGGPARTYT fortsätter.
redan 62 fina bloggar med......
VÄLKOMMEN
Håkan

Fabelaktig sa...

WOW! ME LOVE!

Må bare takke deg for fine spor, som du har lagt igjen hos meg. Jeg har dessverre ikke hatt tid til å besøke deg, den tida vet du - strekker ikke til.

Happy søndag!
-Maiaklem

Svenngården sa...

SÅ kult!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...