søndag 14. april 2013

BLOGGTREFF FOR TRØNDERBLOGGERE!

Jeg har den store glede å invitere interiørbloggere til
 
BLOGGTREFF I BJØRKLI SØNDRE
LØRDAG 8.JUNI KL.12
 
Jeg gleder meg til å ta imot dere her på småbruket! Her skal dere få kjenne på det gode liv på landet!:-) Her er interiøret tatt med ute som inne! Det blir omvisning i hus, hage og brygge! Og vi skal kose oss i vår innredet traktorgarasje med mat og drikke! Jeg legger opp til kurvfest! Noen overraskelser blir det også! :-)
 
 
Det blir en flott dag med muligheter til å bli kjent med andre bloggere og få nye bekjentskaper som deler samme interesse som deg,
nemlig INTERIØR!
 
Påmeldingsfrist er innen 26.mai.
For å melde deg på send mail til hi-rom@hotmail.com
Jeg har plass til 25 herlige bloggere! :-)
 
Spre gjerne invitasjonen ved å linke til dette innlegget! :-)
 
DERE ER ALLE HJERTLIG VELKOMMEN!
 
(Jeg bor i Klæbu, 20 minutter utenfor Trondheim!)

10 kommentarer:

Brunt sukker sa...

Å SÅ SPENNENDE
SYNN DET ER SÅÅÅ LANGT Å REISE
NYT DAGEN
SKJØNNE HILDE
KLEM ELI:)

Blåbærtua sa...

Så gøy,skulle bare budd nærmere så hadde eg komt:)
Du har det jo så flott både ute og inne!
Fin søndag til deg!
Klem

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Jeg kommer, heldige meg bor ikke så langt unna :-)

Gleder meg!
Stor klæm Vibeke

FjordBy sa...

Jeg kommer om jeg får! Sååå herlig :)

Hjem & Glede sa...

Heldige de som får komme til deg skjønning!
Tusen takk for så koselig hilsen.
Vi snakkes vi ;););)

God GOD klem
Camilla.

Frøken Milla sa...

Jeg kommer også, om jeg får! :)
Har sendt mail!
Så spennende... :)

Thelma Louise sa...

så hyggelig.:))

Natalie sa...

Tusen takk for koselig kommentar og invitasjon! Jeg tenkte hurra- jeg er med! Så så jeg invitasjonen, det er dessverre samme dag som bryllupet til en venninne :/ så jeg må avslå, hadde såå lyst! Men håper det blir flere sjanser til å møte flere trønderbloggere, er så gøy! Kos dere kjempemasse! Ser iallefall veldig bra ut hos deg! :) klem Natalie

Stas sa...

Ohboy! Da ser det ut som jeg kommer meg på mitt første bloggtreff også :) Gleder meg til å treffe dere alle!

Klem fra Jannike :)

Hege Magreth Åbelvold sa...

Tusen takk for invitasjonen! Det hadde eg gjerne kunne tenke meg å vore med på, men eg får sjølvsagt besøk akkurat denne helga! Det ser ut som du lagar eit fantastisk rom i låven din, så at det blir trivsel her er det vel ingen tvil om! Kos dåkke, eg kjem gjerne ved ein seinare anledning! Hege :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...