fredag 8. mars 2013

Mye å glede seg til!

Nok en uke er snart over og vi er en uke nærmere vår! Vårstemningen sprer seg i kropp og sinn! Det er så mye å glede seg til fremover! Mange planer og prosjekter for våren er allerede lagt og tiden går liksom ikke fort nok! Jeg lengter sånn etter hagen min og et nytt stort blomsterbed er planlagt! Inntil videre får jeg kose meg med blomster inne! Sjekk denne vakre da! :-)
 
 
Crysanthemum er bare så nydelige! Bare en slik lyser opp et helt rom! Et lite kunstverk på stilk! Den står og lyser opp på sidebordet vårt på stuen og øynene blir trekt mot den hele tiden! Mine hvertfall, er ikke så sikker på om Husbonden har det slik! :-)

 
Noen forberedelser til vårens prosjekter er allerede igang og planleggingen er jo viktig! :-) Og ikke minst det å drømme seg bort! Jeg er en av de som dagdrømmer mye! :-) Har du noen spesielle prosjekter til våren? Ønsker dere alle en riktig flott fredag! :-)
 

1 kommentar:

Gårdsjenta sa...

så flotte bilder! Jeg kjenner også det kribler i hagefingrene :) MASSE planer for våren og sommeren nå, vi planlegger ivrig :) Har skrevet opp en lang liste, så nå er det bare å sette i gang :) Våren er så herlig, plutselig orker man så mye mer :) gleder meg til å se bed-planene dien :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...