mandag 4. mars 2013

Jeg fant......

Det går jo ikke an å få nok puter i et møblert hjem! :-) En tur på Stoff og stil fant jeg helt tilfeldig en tekstil, som jeg bare måtte sy et par puter av! Den ene ligger foran paljettputen!
 
 
På baksiden sydde jeg med linstoff! Så da ble det to slike i sofaen! Fargen, matt mot blank, strukturen i bunnfargen mot det skinnende er bare herlig!
 
 
Synes jeg fikk mye for pengene! Et par flotte puter til 85 kr stykke med å sy de selv! :-)Har man putedilla, så har man putedilla! :-)
 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!

Det stoffet var bare så lekkert! Husker du navnet på det eller varenr?

PS! Herlig blogg;)

Nennes sa...

Så flink du er, Superfine :)
Putedilla er også, jeg får ikke nok...selv om mann og barn nesten ille får plass...he, he :)

Ha en fin dag, klem :)

Bjørkli Søndre sa...

Til deg anonyme som lurer på hva stoffet jeg brukte til puten heter, så er det Aura vevet sand
koden er 803212. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...