tirsdag 26. mars 2013

Hverdagsluksus...

...er noe man bare må unne seg! :-) De deiligste såper og herlige duftlys på badet gir en litt hverdagsluksus! Badet vårt er ikke oppgradert og er bare midlertidig til vi skal bygge ut det etterhvert! Jeg går bare og drømmer om et nytt bad! Det nye badet skal være et rom hvor man kan kjenne ro, avslapping og hverdagsluksus! Drøm, drøm..... :-)

 
Brunt er min absolutt favorittfarge og når såper kommer i slike lekre flasker må man jo bare ha de! :-) Ta turen innom nettbutikken til Keiserens nye trær og du finner flere farger og dufter på disse vakre såpene! Og masse annet fint så klart! :-)  
 
 
Voluspa duftlys gir en herlig duft i rommet! Dette er kjøpt hos Home and Cottage! Eskene er også utrolig dekorative!
 

Orkideer og papegøyeblomst-blad pynter opp ved speilet!
 


Disse naturfargede kurvene er fine å legge håndduker eller klær i! Jeg synes det gjorde seg med en av hver! Sammen passer de fint!
 

Jeg må nok drømme om nytt bad ennå en stund! :-) I mellomtiden får jeg nyte duften av såper og duftlys og unne meg litt hverdagsluksus på badet! :-)

2 kommentarer:

Gårdsjenta sa...

Så flott :) jeg har funnet en måte å ta make-over på badet, og budsjettet er på bare 5000kr.. Men, her er det tiden som ikke strekker til :/ Veldig kjedelig, jeg er jo klar til å starte NÅ! :)

Godt med litt hverdagsluksus :)

Villaveien nr 1 sa...

Hei kjære Hilde.
Du er så flink, jeg blir målløs
Knallfine bilder av de nydeligste ting.
Og så setter du så fint sammen.
Et vakkert hjem du har

Ja de såpene er bare helt utrolig gode.
Ha en fin og drømmende påske;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...