fredag 15. mars 2013

Gull og sølv!

Jeg blir bare mer og mer glad i kombinasjonen gull og sølv! Det gamle speilet har en flott gullfarge og er så vakkert! Konsollbordet er mitt favorittmøbel her hjemme! :-) Orkideene har stått i flere måneder nå og er virkelig på sitt vakreste! De står så fint oppe i champagnekjøleren!



Lampefotene og lysestakene er fra Lene Bjerre! Jeg har fått flere spørsmål om de lysestakene og jeg tror ikke de selges lengre! Det er flere år siden jeg kjøpte de! Endelig ble det helg igjen! Godt å finne sofaen! Tente lys og fyr på ovnen, ja da er det tid for fredagskos! :-) Ønsker dere alle en avslappende kveld! :-)

3 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

Helt nyyyydelige bilder hos deg skjønne venn!
Flott farge på orkideen og speilet kunne passet godt hos meg vet du!

Gooood helg!
Her har darlingen bursdag i dag!

Klemmmmm
Camilla.

Linda Hammer sa...

Lekkert!!
God helg:)

Klem Linda

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Se der ja, speilet ble jo kjempe lekkert!!:-)

Nyt helgen :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...