torsdag 28. mars 2013

Forelsket!

Til påsken har kobber blitt en farge jeg har tatt inn i varmen! Og jeg er blitt forelsket! :-) Disse lyslyktene er bare så flotte og kan pyntes med så mangt! En gren pyntet med små egg hører med til påsken!


Vasen har jeg sprayet med Motip cobber crome lakk! Den gir en blank og metallisk overflate! En billig måte å gi ting man er lei av en make-over! :-)

 
Spennende å bruke metalliske farger i interiøret! Kobber er en farge jeg kommer til å bruke i interiøret vårt ute til sommeren!

 
Nå blir den å nytes inne i påsken! :-) Jeg ønsker dere alle en avslappende og hyggelig påske! :-) Vi skal kose oss her hjemme i påsken! :-)

2 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

Lekkert lekkert!
Kos dere massevis;)

God klem
Camilla.

TorilFN sa...

Nydelig pyntet :)
God påske til deg!
Toril:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...