mandag 25. mars 2013

Et snev av lyseblått!

På hobbyrommet mitt har jeg laget en påskedekorasjon med noen perleblomster, bjørkeris, fjær og egg! :-) Det passer fint med noen lyseblå perleblomster her inne!
 


 Jeg liker å bruke naturmaterialer i dekorasjonene og naturens farger! En liten fugl får sitte på en gren! Jeg bruker alltid hvite perleblomster, men de er også vakre i lyseblått!


 
Da er vi inn i påskeuken og det skal bli noen flotte dager! I helgen har vi feiret bursdag og dagene har gått med på forberedelser til det! Til og med alle vinduene har fått seg en vask! :-) Det var virkelig på tide! Det er en deilig følelse med rene vindu! :-) Huset er pyntet til påske og hos oss pyntes det med påsketre og påskeharer! :-) Dere skal få se! :-)

7 kommentarer:

Lite hi sa...

Åh, så fin den ble! :)

Gårdsjenta sa...

Det ble kjempefint!! :)

her er ikke huset pyntet til påske enda, men her er det for tiden riving på gang.. Så da står jo huset litt på hodet igjen :)

Syns de er kjempefine både i hvitt og lyseblått :) Mest blått har det blitt hos meg i år :)

Hjem & Glede sa...

Nydelige bilder og styling!

Kos deg videre flinke søde!

Kiss kiss
Camilla.

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Så nydelig med perleblomster, og fugl og egg! Den blir nydelig påskepynt! God påske!

klem Cathrine :-)

Blåbærtua sa...

Nydelig påskedekroasjon:)
Ønsker deg og dine ei fin påske!
Klem fra Lillian

Tove Kristin sa...

V A K K E R T

Hilsen Tove Kristin

Tove Kristin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...