lørdag 9. mars 2013

En stor overraskelse!

Noen ganger kan man bare bli så sprudlende glad og overrasket!! I en pose bortgjemt i mange år, dukket en familieskatt opp! Det som lå i posen var visstnok en lampe fra 70-tallet, som måtte settes sammen! Jeg hadde ingen aning før jeg satte den sammen over hvor utrolig flott den var!

 
Jeg så bare en haug med biter i kobberfarge! Så da var det bare å prøve å sette sammen alle disse bitene! Det var virkelig et puslespill før jeg fant et bilde i albumet mitt fra jeg var 1 år med et lite glimt av lampen! Bit for bit og med litt prakk, kjente jeg den sprudlende gleden spre seg i kroppen! Du vet når du av glede bare setter i et hyl! Den følelsen kom!! :-)


 Aldri hadde jeg trudd at innholdet i den posen skulle bli en så STOR overraskelse! :-) Denne familieskatten har vært i familien fra rundt tiden jeg ble født, så denne er, kremt.... rundt 40 år gammel! Uff, nei nå følte jeg meg plutselig gammel! :-)


Men tilbake til lampen, den er bare så stilig og har nå kommet frem i dagens lys igjen inne på hobbyrommet mitt! Jeg har allerede en plan for hvor den skal henge! Jeg har tenkt å bruke kobber som en farge i traktorgarasjen vår og har allerede spraylakkert en del gamle lysestaker med Motip Carat crome kobber spray! Så der skal jeg ha denne lampen også!

 
Spennende å blande inn det blanke og metalliske med det grove og rustikke!  Det er så artig å  få seg slike overraskelser! :-) Man vet aldri hva man kommer over! :-) Ta gjerne en titt innom traktorgarasjen HER! :-)
 

7 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Så utrolig KUL!!
Og helt in i tiden:)
Kunne jo ikke blitt bedre, hehe:)

Fine bilder og:)

Ha en flott helg, her er det endelig litt overskudd til blogging igjen etter laaang sykdomsperiode i huset:) ♥

Hjem & Glede sa...

Å Hilde!!!
Tusen takk for så flotte ord.....ble glad og rørt.....
Du er jammen god du!

Å så kjekt med hilsen fra Ida! Håper hun snart blogger igjen!
Hils MASSEVIS tilbake!

For en tøff lampe,den ser jo helt ny ut jo....kommer til å bli super tøff slik som du styler!
I dag er det travelt her.....barnebesøk snart og fam i morgen,kos.
Ha en flott helg skjønneste Venn.
Varm klem.

Siri Ore Elle sa...

Wow!! Så heldig!!
Denne lampen var jo bare så fantastisk flott!!! Godt gjort å sette den sammen, ser litt innviklet ut....
Fin lørdag til deg!!
Klem Siri

Elisabeths idyll. sa...

Wow...den var utrolig kuul!!! Heldige deg ;-)))))
Klemmer Elisabeth

Blåbærtua sa...

Wow den lampen var utrulig nydelig,kan tenke meg du blei overlykkelig:))heldige du:)
Fin lørdagskveld til deg!
Klem fra Lillian

Lite hi sa...

Jøss, så herlig å finne slike herligeheter i en pose!! :) Råstilig lampe!!!!!

Ønsker deg en riktig fin kveld.
Klemmer fra Lite hi

FjordBy sa...

Lekker!!!
Slike skatter er det godt noen har tatt god vare på!

Ha en videre strålende ny uke!

Klem :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...