lørdag 2. mars 2013

En innedag!

Orkideene her hjemme er i full blomst nå! De er absolutt på sitt vakreste! Orkideer er en del av interiøret her hjemme! Vi har alltid orkideer! De er dekorative og gir farge til resten av interiøret!
 
 
Idag blir det en dag med kameraet i hånden! Dagene har flydd i fra meg, så idag skal jeg utnytte dagslyset og få tatt en del bilder! Må jo få vist frem stuegardinene jeg har sydd! :-) En liten sniktitt på bildene her!

 
Her både regner, snør og blåser det idag, så en innedag er helt greit! :-) Og så er det joVM å se på tv'n også! Ønsker dere en avslappende lørdag! Heia Norge og Marit Bjørgen! :-) Vi trøndere må stå sammen! :-)
 

6 kommentarer:

Nennes sa...

Så vakkert :) er veldig glad i orkideer, denne var jo nydelig!

Ha en fin lørdag, kos deg!

Klem :)

Hjem & Glede sa...

Hei Skjønning!
Å så nydelig farge på orkideen.
Gardinene VET jeg er flott når du har de i ditt harmoniske vakre hjem!
Her våknet jeg til fuglesang i dag....å blir så glad.....
God helg min venn.

Klemmmmmm

Lindas Lille Leilighet sa...

Så fine! Nydelig farge:) Jeg får ikke til orkideer jeg:/ Men, det gjelder jo faktisk alle blomster det:P

Flinke Bjørgen!:D Nå håper vi på skiskytter gull også<3

Brunt sukker sa...

HALLO HILDE:)
NYDELIGE BILDER
ØNSKER DEG EN FIN HELG
KLEM ELI:)

HeidiCath-SuperMum sa...

Godt å kose seg inne idag ja!
Kjempe fine bilder, håper du har ei god helg :)

Klem Heidi

adales verden sa...

De er så flott når de blomstrer. mine har tatt kveld.. eh..
ha en fortsatt fin helg;))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...