lørdag 16. mars 2013

Det er lov å tjuvstarte med litt påskepynt!

Det nærmer seg påske og det betyr vårstemning for meg! Selv om det er snø og fortsatt vinter! :-)Dagene blir lysere for hver dag og vårfølelsen har satt sine spor! Lengselen etter vår merkes godt i kroppen nå! Jeg gleder meg til påske! Tid til familie og rolige dager! Jeg har tjuvstartet med litt påskepynt! Disse eggene er så flotte og man trenger alltid pynte med gult til påske!



 Disse eggene pynter fint opp på lysfatet og den friske grønne fargen på Husfreden gir det hele et vårlig preg! Fjær hører med i påsken og disse naturfjærene er så søte!
 


En solrik dag har vi hatt idag og vi har vært en tur på ski! Kvelden skal nytes med deilig laks til middag! Med tente lys på lysfatet og fyr i peisen blir det en koselig avslutning på en vakker dag! :-)

7 kommentarer:

Mor Inger`s hus sa...

Så stilig med egg i andre farger enn påskegult.

God helg.
:) Inger

Lindas Lille Leilighet sa...

Hentet opp påskepynten min fra kjelleren i sted;) Så blir nok litt egg og kyllinger i løpet av morgendagen kanskje;) Greit å vite hva jeg har iallefall;)

kjempesøte egg!:)

Ha en fin kveld:)

Lindas Lille Leilighet sa...

Hentet opp påskepynten min fra kjelleren i sted;) Så blir nok litt egg og kyllinger i løpet av morgendagen kanskje;) Greit å vite hva jeg har iallefall;)

kjempesøte egg!:)

Ha en fin kveld:)

lisje astrid's husblogg sa...

Lekkert interiør! :)

Blåbærtua sa...

Så lekre egg og interiøret ditt er så flott,elsker å sjå bildene dine:)
Nå trenger vi vår her med sol og varme for er ikkje mykje varme å spore dessverre,men det kommer vel får me håpe!
Fine søndag til deg!
Klem fra Lillian

fru trollhagen sa...

Vakker dekor! Kjekt å pynte til påske! Tid for det her også snart :)

FjordBy sa...

Deilig påskepynt i det deilige vårværet vi har hatt i helga!

En videre strålende søndagskveld til deg og dine!
Klem :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...