søndag 3. februar 2013

Vårlig og lunt!

Det merkes at vi går mot lysere tider og jeg kjenner vårfornemmelsene sprer seg i kroppen! Hvite perleblomster i stuen lyser opp! Den friske grønnfargen og de skjøre hvite blomstene gir en vårlig følelse, selv om det til helgen lasset ned med snø!


 
Brettet har jeg hatt i mange år og kan brukes til så mangt. Forandring fryder og etter å ha hatt det på kjøkkenet en stund passet det fint å ha det her nå!
 
 
Med noen lysestaker, telysholdere fra tineK og perleblomster ble det et nytt utrykk på stuen. Saueskinnene våre brukes både ute og inne og gir en lun følelse!



Idag skinner solen og det er et flott vintervær her hos oss! Det er deilig med blå himmel og sol. Det er så fargeløst ute på gråværsdager! Utrolig hva sol og lyse dager gjør med kropp og sinn!

8 kommentarer:

Krossmyra sa...

Flotte bilder, fikk skikkelig vårfølelse:)
Hr har vi sludd, trist vær...
Ha en fin søndag!
Klem

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Det er bare lekkert Hilde,nydelig stillben lager:)Håper du har en goood søndag,klemmer Vibeke

Hjem & Glede sa...

Å så stilige bilder Hilde!
Og så moro for de kulene på fatet kjøpte jeg for en uke siden.....du och jag vet du....hi,hi
Ha en toppers søndag skjønne venn.

Smil og klem
Camilla.

Lill Nohr sa...

Så fine bilder!
Herlig, får lyst til og sette meg ned her:)
Stilig..
HA en fin søndag:)
klem lille meg

Brunt sukker sa...

HEI HILDE:)
SÅ VAKKRE BILDER FRA DIN FLOTTE HEIM
ØNSKER DEG EN FIN SØNDAG
KLEM ELI:)

Blåbærtua sa...

Så nydelige vårlige bilder:)
Du har det så elegant og flott!
Ønsker deg ein fin søndag;)
Klem fra Lillian

Lottemora sa...

Fine bilder Hilde! Gir blaffen i at snøen laver ned jeg også; lager vår inne i stedet.

Ha en fin søndag

Klem
Lotte

Heidi sa...

Herlige perleblomster, herlige bilder, herlig interiør. Jeg beundrer de som tør å dra interiøret sitt i den ene eller andre retningen ut av mengden. Og det syns jeg du får veldig godt til. Ha en strålende dag.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...