mandag 4. februar 2013

Vårlig i spisestuen!

Den vårlige stemningen på stuen er også smittet over i spisestuen! Noen perleblomster er alt som skal til! :-) Jeg har satt like lysestaker på spisebordet som på salongbordet og det gir en flott helhet synes jeg! Her har jeg satt de på det vakre fatet fra Matheus.



Den sorte skinnfellen gir den lune følelsen vi ønsker å ha på stuen! Litt nakent nå som jeg har tatt ned liftgardinene, men på tide med en vask! :-) Så deilig med lyse dager og kjenne på vårfølelsen! Selv om snøen omtrent nettopp har lasset ned her går det mot vår! Ønsker dere alle en flott ny uke!
 

3 kommentarer:

Lindas Lille Leilighet sa...

De er så FLOTTE de stolene dine! Ønsker meg sånne jeg:D Kjempefin spisestue har du:)

Blåbærtua sa...

Så nydelige stoler,ja alt er så flott hos deg:)nydelig med brettet på bordet og perleblomstene:)
Ønsker deg ei fin ny veke!
Klem fra Lillian

Brunt sukker sa...

HALLO HILDE:)
NYDELIGT
HERLIG HARMONI
ØNSKER DEG EN FIN DAG
KLEM ELI:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...