mandag 25. februar 2013

Tallerkenhylle med alt annet enn tallerkener!

Da er vinterferien over her for denne gang! Dagene går så altfor fort! Etter å vært uten ladekabelen til pc'n noen dager har det vært det vært stille her på bloggen! :-) Et pågående syprosjekt her hjemme er nye gardiner på stuen! Ellers har både soverommene til barna og kjøkkenet fått nye gardiner i vinterferien, så symaskinen har gått jevnt og trutt! :-) Idag kommer noen bilder fra tallerkenhyllen på kjøkkenet!



Jeg har vært litt lei av den, men med litt forandringer oppi, så ble det ikke så aller verst igjen! :-) Forandring fryder! Idag skal jeg prøve å få sydd ferdig mine stuegardiner! Tre liftgardiner ble ferdige igår og den bredeste er over 3,5 meter! Så det tar litt tid! Dere skal få se etterhvert! :-) Nyt dagen folkens! 
 

4 kommentarer:

Lottemora sa...

Jøss, så flittig du er med gardinsyinga. Jeg har også noen rom som skulle hatt gardiner, men midt i all flyttinga har jeg ikke orket å ta fram symaskina for å rote enda mer. Så enn så lenge mangler det gardiner både her og der. Men det gjør jo ingen verdens ting når man har flytta på landet, og det er bare rådyr som går forbi

Ha en finfin mandag

Klemmer fra Lottemora

MittLilleHjerte sa...

Så flink du er Hilde:)
Skulle virkelig trengt meg nye gardiner på kjøkkenet:)
Gleder meg til å se:)
Fin kjøkkenhylle med fine ting i;)
Er og har vært på utredning, så det går i ett:)
Fin dag videre!
Klem fra janne

Lindas Lille Leilighet sa...

Du har jo to fat:D Har også litt forskjellig i hylla mi:) Fint å bytte litt da..herlig med forandring:)

Brunt sukker sa...

SKA SEI DU ER FLINK
HYLLA VAR SÅ KOSELIGT
LIKTE SÅ GODT DEN PLUTO KOPPEN
KLEM ELI:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...