mandag 18. februar 2013

Spisekroken på kjøkkenet!

På tide med noen bilder fra spisekroken vår på kjøkkenet! Det er lenge siden! Jeg er fornøyd med kjøkkenet vårt, men vi har ennå ikke byttet bordet og stolene! Og de er jeg ikke fornøyde med! De er ikke helt meg! :-) Men plutselig en dag er de byttet ut! :-)

 
Skipsgulvet er en gjennomgående tråd gjennom huset! Vi er veldig fornøyde med det og gir en lun følelse! Gulvet er fra Alloc og har en matt overflate. Det gjør at støv ikke vises så godt selv om gulvet er mørkt! Det er også lunt å gå på!

 
Når det blir ny spisestue her, kommer nok den til å bli i lune farger! Jeg er så glad i jordfarger og det er med meg i interiøret! Denne var her når jeg kom hit og har gjort nytten sin! På tide å oppdatere kjøkkenkroken ja!:-)

 
Men jeg skal ikke klage! Vi har gjort mange og store forandringer i hele huset og kjøkkenet ble revet ut helt inn til reisverket! Både ute og inne har jeg satt mitt preg og fått det som jeg har villet! :-) Og alt til sin tid! Ny uke og nye muligheter! :-)

3 kommentarer:

☆Baronivegen☆ sa...

Hei på deg:)
Så koselig blogg du har, og så fint du har det:). No har eg kosa meg på bloggen din med alle dei flotte bilda dine:)
Kjempe fin spisekrok, knallkult med dei svarte bokstavane på veggen:)
Eg har lagt meg til som følgar hos deg og gler meg til og følga deg vidare:)
Fin ny veke til deg:)
Helsing Evelyn:)

Sivs hus sa...

Hei, Alltid vakre blikkfang hos deg og spennende å se forandringer:-) klem Siv:-)

Har en drøm... sa...

Flott spiseplass!!
Lekkert med skipsgulv:)
Forandring fryder alltid vettu, og kjekt med litt nytt i ny og ne:)
Ønsker meg veldig ny spisegruppe jeg og, meeeeen, den vi har er bare noen få år gammel, så tør ikke engang si det, hehe:))

Ha en fin kveld ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...