fredag 8. februar 2013

Nib-utfordring: Kontraster!

Denne måneden utfordrer Norske interiørblogger oss til å vise KONTRASTER! Det er nettopp kontraster i interiøret som gjør det spennende! Det å skape motsetninger kan være i farger, glansgrader, strukturer og kan blant annet gi et flott blikkfang i interiøret! Mitt bidrag til utfordringen er fra vår nye gjesteinngang! Her har vi lyse vegger og mørkt gulv! Tapeten er blank og gulvet er matt! Nytt møter gammelt! Den store kontrastfargen er på den gamle rokokkostolen!

 
 I vårt interiør går mye av fargene igjen rundt i huset! Men vi bruker mye blankt mot matt, lyst mot mørkt og ulike strukturer! Alle rom har lyse vegger bortsett fra soverommet som har mørke vegger og blir en kontrast til det lyse! Jeg har en slik rokokkostol til på soverommet! Jeg vet ikke helt hva jeg har tenkt å gjøre med de ennå! :-) For å se flere bidrag til utfordringen kikk innom HER!

7 kommentarer:

Nennes sa...

Så nydelig, den tapeten var lekker :)

God fredag til deg, nyt livet!

Klem

No55 sa...

Lekre kontraster!! Likte spesielt godt den gamle stolen mot tapetet og den lekre puta:)
Ha en fin fredag!
Kaja

Lindas Lille Leilighet sa...

ELSKER!!!:D LekkertLekkertLekkert! Tapeten var så fin, og stolen er jo til å dø for! Synes den er kjempefin som den er jeg:) Flott bidrag! Lykke til:)

rosaroseblogg sa...

Kjempe lekkert! Må få inn litt "glam" hos meg trur eg ;) klem fra Lisbeth

rosaroseblogg sa...

Kjempe lekkert! Må få inn litt "glam" hos meg trur eg ;) klem fra Lisbeth

Fru Andersen sa...

Kule kontraster, herlig med ting som glitrer litt ;-)

Romantiske Stinemor sa...

Lekkert!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...