tirsdag 26. februar 2013

Lyskronen på kjøkkenet!

Lyskronen på kjøkkenet har vi hatt noen år nå og jeg er så glad i den! Det er en akkurat passe størrelse på den her på kjøkkenet vårt! Vi har noen lyskroner rundt omkring i huset og denne er en av mine favoritter! :-)

 
Lamper og lyskroner er en stor del av interiøret her hjemme! Det er en investering på lik linje som å kjøpe møbler! Det skal jo ikke bare gi lys, men også være fint å se på! :-) Ellers begynner stuegardinene jeg holder på med å ta form! Jeg begynner å bli lei av symaskinen nå! :-) Men resultatet ser ut til å bli bra! Jeg skal få tatt litt bilder idag når de er blitt hengt opp! :-)

1 kommentar:

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

VAKKER er den Hilde:)Lamper er en investering ja og selv har jeg hatt flere av mine i mange år nå..husker jeg sparte og sparte..hi,hi:))men så mye glede man har hatt og fortsatt har av de:)Takk for NYDELIG tilbakemelding i går hos meg...du rører meg alltid med dine vakre gode ord,TAKK skjønne skjønne deg,klem Vibeke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...