fredag 15. februar 2013

Kjøkkenforandringer!

Da er det endelig helg igjen! Tid for kos og hygge! Det er deilig å sette seg ned til helgene med ryddet og vasket hus! På kjøkkenet har det også blitt litt forandring! Flere innlegg kommer! :-) 
 
 
Forandring fryder! :-) Dørhåndtakene på alle kjøkkenskapene har jeg tenkt å bytte ut! Jeg er på utkikk etter stive skinnremmer, som jeg kan bruke! :-) De blir nok i en brunfarge!
 
 
Jeg kunne tenkt meg å ha et litt tøffere utrykk på kjøkkenet og litt kontrast til tapeten vår! Spennende! :-) Nå er det sofakos på meg resten av kvelden! Ønsker dere alle en avslappende fredagskveld! :-)
 

5 kommentarer:

Nennes sa...

Så flott tapet, sikkert kult med skinnhåndtak :)
Jeg har lyst til og male kjøkkenet mitt grått jeg.

Ha en fin kveld!

Klem

fam gab sa...

Nydelig kjøkken og tapet! Nyt helgen :-)

Brunt sukker sa...

GOD KVELD SKJØNNE HILDE
Å SÅ SILIG
DET TØFFESTE JEG HAR SETT PÅ LENGE
NYT KVELDEN
KLEM ELI:)

Lindas Lille Leilighet sa...

For en stilig tapet! Skikkelig vågal:) Elsker fargen!

Frk Elton sa...

Stilig kjøkken :) hadde sikkert blitt fint med brune skinnreimer ja :)
Ha en super fin helg!
Klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...