tirsdag 5. februar 2013

Har du et inspirerende uterom?

Til høsten kommer det ut en ny bok med 'Sanselige rom' av Franciska med bloggen Franciskas vakre verden! Her kan man nå komme med bidrag og muligheter til å bli valgt ut til å bli med i boken. Ved å legge til en link er man også med i konkurranser om flotte premier! Hiv deg med du også ved å gå inn på bloggen hennes! :-) Jeg lengter etter vår og til å kose meg i våre uterom! I hodet kverner masse tanker for ulike prosjekter og ikke minst til å kose seg ute! 


Vi bor på et småbruk og har et stort uteområde! Traktorgarasjen ble innredet på sensommeren og kan blant annet brukes til festlig samvær. Først på juni blir det bloggetreff her i Bjørkli Søndre for oss som bor i Trondheim og omegn! :-) For å se masse bilder fra traktorgarasjen trykk HER! :-)



Terrassen og hagen med utsikten utover innsjøen er en deilig plass å tilbringe finværsdager! Kikk innom HER for flere bilder! Det er rekreasjon for meg å holde på i våre uterom! Elsker hagen og har naturen som omringer oss! 


Og ikke minst savner jeg brygge og båtlivet nå på vinteren! Det er noe jeg ser frem til! Flere bilder fra bryggen vår finner du blant annet HER!

8 kommentarer:

Tonje sa...

For en drømmeplass!!Kunne virkelig tenkt meg en slik uteplass!:)
Her er det bare stein og stein enda..Gleder meg til terasse og litt plen etterhvert:)

klem

Frk Elton sa...

Å herlig!! Nå lengter jeg ihvertfall til sommeren ;) Du har den kuleste traktorgarasjen jeg vet om altså,. hihi :) Håper du får være med i boken, det fortjener både den og deg :)
Ha en fin dag!
Klem

Brunt sukker sa...

Å SÅ MASSSE HERLIGE
UTEPLASSER DU HAR
SOMMER BLIR DEILIGT
KLEM ELI:)

Herman Grans ♥ sa...

Åh! Fantastiske utebilder! :)
Gleder meg til litt varmere vær!
Ha ein fin kveld. Stor klem fra meg

Lindas Lille Leilighet sa...

Så FINT du har det! Sånn utsikt drømmer jeg om:)) Lykke til i utfordringen:)

Hjem & Glede sa...

God morgen min venn!
Bare så nydelige bilder altså!
Masse lykke til....tror du har god sjanse!!!!
Nå titter solen opp her...koselig.
Ha en flott dag og håper helsen din er topp!

God klem
Camilla.

farmor sa...

Fantastisk hyggelig "festlokale" dere har. Masse lykke til i konkurransen.
Farmor

farmor sa...

Fantastisk hyggelig "festlokale" dere har. Masse lykke til i konkurransen.
Farmor

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...