torsdag 28. februar 2013

Gold-digger!

Idag har jeg samlet sammen noen bilder av gulldetaljer her hjemme hos oss! Jeg har blitt så glad i å bruke gull i interiøret vårt!
 
 
Jeg har blandet gull og sølv på stuen, noe som også fungerer! :-) På soverommet kommer gulldetaljene godt frem mot de mørke veggene! På kjøkkenet er det også små gulldetaljer!

 
Jeg har brukt gull i interiøret et års tid nå og det er en spennende farge å bruke! Bruker du gull i ditt interiør? :-)

 
Jeg må nok kalle meg en 'gold-digger'! :-)
 

3 kommentarer:

Camilla Carlsen sa...

Rett og slett helt nydelig! Gull er bare så utrolig fint.. Virkelig flotte bilder som alltid og et nydelig hjem :) Ha en fin kveld! Klem

Gårdsjenta sa...

Mange flotte detaljer :) jeg har aldri likt gull noe særlig, men nå blir jeg mer og mer glad i gulldetaljer egentlig :) elsker den stolen din :)

Lindas Lille Leilighet sa...

Det er så flott!:D Har alltid vært mest glad i gull..men da alle møblene ble hvite for noen år siden vek gull til side for sølv. Men gull er så fiiiiint<3 Må nok inn igjen! Har en plan;P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...