onsdag 6. februar 2013

Et glimt av stuen vår!

Jeg liker å ha spisebordet vårt rundt! Jeg har lenge vært på utkikk etter et rundt gulvteppe å ha under spisestuen for å fremheve den runde følelsen! Har ikke funnet noen som passer ennå og runde tepper med litt størrelse er mye dyrere enn rektangeltepper. Bordet kan slåes ut om vi skal sitte flere rundt det.
 
 
Salongbordet er jeg så lei av! Det har jeg lenge kunne tenkt meg å bytte ut og jeg tror jeg har et i kikkerten nå! Det passer mye bedre inn i stilen på stuen! Det er bare å spare! :-)
 

7 kommentarer:

Linn sa...

Hei:-) så fint det er i stua i;-) ja runde former er lekkert;-)
Er runde tepper dyrere? Det har jeg ikke fått med meg:/ jeg og var inne på tanken med rundt teppe for en tid tilbake, men jeg droppa det, fant ingen jeg likte:/ men jeg tenkte aldring over prisen. Kjekt og vite;-)
En fin dag videre til deg:-)
Klem fra Linn:-)

Brunt sukker sa...

HEI HEI HILDE:)
DET ER SÅ KOSELIGT
HOS DEG
SLITER MED Å FINNE TEPPE TIL SUA..
FIN KVELD TIL DEG
KLEM ELI:)

Villaveien nr 1 sa...

Hei hei Hilde ;)
Så koselig du har det i ditt vakre hjem.
Skikkelig stilfyllt og gjennom ført. Du er så flink, og her er det masse inspirasjon . Jeg har kost meg med masse flotte inlegg her idag. Nyyydelige lamper under her og så jeg.
Og soverommet er til å dååne AV. Sukk så vakkert.

Klem fra Margareth

Martilie sa...

Hei, først av alt - FOR en nydelig blogg! Jeg dumpet tilfeldigvis over den da jeg lette etter Kartell-lamper :)

Masser av inspirasjon og vakre bilder.

Ha en fiiin kveld og uke!

Tove

Hjem & Glede sa...

God morgen Hilde!
SÅ nydelig i stuen din....
Spennende med nytt bord i kikkerten...
Ha en flott dag søde.

Klemmmer fra Camilla.

Anonym sa...

hei, jeg følger bloggen din jevnlig og allt du gjør er så lekkert. Det konsollbordet til venstre har jeg falt for før og lurer på hvor du kjøpte det. Er på utkikk etter noe lignende lett.

Bjørkli Søndre sa...

Konsollbordet er kjøpt på Bohus! :-)
Mvh Hilde.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...