onsdag 27. februar 2013

En søt liten ranunkel på stuebordet!

Det er ikke så mye som skal til før man får en liten forandring på stuen! En ranunkel har pyntet opp på brettet på salongbordet sammen med lysestakene og telysholderene!
 
 
Den har en nydelig farge og blomsten er så skjør og vakker! Og den gir en vårfølelse og glede over tiden vi går imot! :-)
 
 
Endelig er jeg ferdig med stuegardinene jeg har sydd! Jukse liftgardiner og nye sidegardiner er kommet opp! Det ble en stor forandring! Noen nye sofaputer har også tatt form! :-) Gleder meg til å vise dere!
 

8 kommentarer:

Linn sa...

Hei:-) ja det er ikke mye som skal til:-) var kjempe fin blomst;-)
Gleder meg til og se hvordan de er;-) gardinene du har sydd:-)
En fin dag til deg:-)
Klem fra Linn:-)

Fairy Nuf sa...

Så fin blomst. Jammen tror jeg at jeg skal ut å handle noe grønt å sette på bordet jeg også. Det gjelder å lokke frem våren. Jeg kjenner jeg begynner å bli klar til varmere vær!

Klem fra Ingrid

Ingrid Louise sa...

Ranunkler er nydelige og passer jo perfekt hos deg da!!
Fin onsdag til deg,klm ingrid l

Anonym sa...

Ååå så fin! Elsker Ranunkler i alle farver! :-) Gleder meg til å se gardinene! Håper du kan legge ut "oppskrift", fremgangsmåte på jukseliften! AK

victoriashjem.com sa...

Det er mye man kan gjøre for å forkorte vinteren og gjøre klart for våren. Her er også vårblomster, og når sola titter frem lukker jeg øynene og ser for meg at snøen er borte og at vårtegnene kommer for fullt! :)
Det er så deilig å se at snøen smelter! Til og med fuglene høres klare ut for våren med kvitringen sin. DEILIG! :)
Vi har mye å se frem til nå, så det er bare å nyte!

Ønsker deg en fin og vårlig dag!

Er også spent på selvlagde gardiner. Du er dyktig altså! :)

Klem fra meg

Brunt sukker sa...

Å SÅ VAKKRE BILDER
NYT DAGENE
KLEM ELI:)

TorilFN sa...

Ranunkler er nydelige :)
Håper du har gode dager!
Klem :)

Lindas Lille Leilighet sa...

Nydelig blomst med en heeerlig farge:))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...