søndag 17. februar 2013

En koselig bloggelunch!

Før helgen hadde jeg to gode bloggevenninner på lunch her i Bjørkli Søndre! Skjønne Janne med sin søte lille Liam fra Mitt lille hjerte og kreative Vibeke fra Bengtgarden! Tiden går så altfor fort i godt selskap! :-) Vertinnen fikk ikke tatt noen bilder fra besøket, men har noen bilder av borddekkingen! :-) Jeg er så glad i Matheus serviset mitt og det passer perfekt til lunchgjester!
 
 
 
Det er så koselig å møtes og holde kontakten!
Praten går lett og interiør er det store samtaleemnet! :-)
 
 
Gleder meg allerede til vi møtes igjen! :-)
 

2 kommentarer:

MittLilleHjerte sa...

Skjønne deg altså;)
Det er så lekkert hos deg og det serviset er helt nydelig:) Så koselig lunsj vi hadde og gleder meg allerede til neste gang vi treffes:)

Klem fra Janne

Vimså sa...

I en vanligvis travel hverdag er slike lunsjer gull verdt.. Koselig borddekking..:-)
Skjønner godt at tiden gikk fort:-)
Klem Mari Johanne

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...