lørdag 16. februar 2013

Dekorativt!

Urter og hvitløk er dekorativt å ha stående på kjøkkenbenken! Og det står tilgjengelig når man trenger det! Og enn å ha en naken mann på kjøkkenbenken da?! :-) Visstnok ikke en ekte mann, men på en flaske med kildevann! :-)

 
'Den nakne mannen' fikk jeg i gave av min skjønne bloggevenninne Janne med bloggen Mitt lille hjerte, da vi hadde bloggelunch forrige dagen her i Bjørkli Søndre! Vibeke fra Bengtgarden hadde også med seg en flott gave til meg, som dere også skal få se! :-)
 


Deilig med litt forandring på kjøkkenet! Alt som står fremme på kjøkkenet er blitt flyttet på! Ikke så mye som skal til før man ser forandringen! Noe er satt bort og noe nytt har kommet frem! :-)
 
 
Nyt lørdagen folkens!
 

4 kommentarer:

Brunt sukker sa...

HEI PÅ DEG HILDEMOR:)
Å SÅ STILIGE DEN FLASKEN VAR
NYDELIGE BILDER
HA EIN STRÅLENDE LØRDAG
KLEM ELI:)

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Herlige bilder på et nydelig kjøkken !!
Ønsker deg en super lørdag og helg :)

Klem Heidi

Har en drøm... sa...

Flotte bilder ♥
Og naken mann på kjøkkenbenken er ikke feil, hoho:))

MittLilleHjerte sa...

Nydelige bilder og den nakne mannen passet fint inn;) Din er større enn min;)
Ønsker deg en herlig søndagskveld Hilde:)
Klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...