onsdag 2. januar 2013

Vakre roser i det nye året!

Til nyttårsaften måtte det bli nye blomster på sofabordet! Roser har nå pyntet opp disse dagene! De er jo så vakre sammen med lysestakene på bordet.

 
Den sølvfarget stettpotten kan også brukes som vase! Det blanke, rosene og lysestakene lyser opp på stuen!


 
Fra stuen ser man tapetveggen i den nye gjesteinngangen når dobbeldørene står åpen! På bordet har jeg også pyntet med de flotte kongle-kulene fra Riviera Maison. De hadde bare to igjen da jeg før jul kikket innom. Klarte ikke å la de være igjen i butikken! :-)


Nok en nyttårsfeiring er over! Inn i det nye året går tankene til hva dette året vil bringe! Jeg har tenkt å gjøre det jeg kan for å få helsen bedre rustet! Desember ble en tøff måned og bloggen har måttet lide under at jeg ikke hadde energi igjen!

 
Sykehusopphold i begynnelsen av desember gav meg liten tid til juleforberedelser og innlegg i adventstiden. Mat- og gavehandel tok det siste jeg hadde av energi før jul! Bloggingen har gitt meg så mye dette året som har gått! Det og måttet gi slipp på den i den siste tiden for at jeg var tom for energi sier sitt. Så jeg har bare kikket innom mine bloggevenner når energien har glimtet til! Men det har vært en god bloggevenninne som har lagt igjen flere hilsninger her inne hos meg mens jeg har vært 'borte'.

 
En rose fra min bukett vil jeg gi til Camilla fra bloggen Hjem og glede!
 'Takk for alle dine oppmuntrende og varme ord kjære venn! De har varmet og motivert meg i juletiden! Jeg vet disse bildene også vil glede ditt blomsterhjerte! :-)
 
Inn i det nye året er jeg til godt mot og har store planer for bloggen. I løpet av den nærmeste tiden vil det komme et nytt fast ukentlig innslag her inne! Spennende! :-) Et års jubileum og giveaway står også for tur! :-)

5 kommentarer:

Hjem og Glede sa...

Å kjære Hilde....
Nå ble jeg litt rørt her...
Akkurat stått opp og så du hadde innlegg,satt her koste meg nedover med de vakre bildene dine og "kvapp"til....
TUSEN TAKK....Ble veldig glad og Ja,den gleder mitt hjerte!
Så glad for at du er bedre!
Livet er ikke alltid som vi vil,men jeg tror nok vi blir sterkere av det!
Gode dager i ditt vakkre vakre hjem ønskes deg skjønne venn!

Klemmer og smil
Camilla.

Black Feathers sa...

Riktig godt nytt år.

Så vakkert du har dekorer på bordet. Flotte lysestaker. Veldig fin den store konglen.

Ha en flott kveld.
Hilsen Eline. ;)

Villaveien nr 1 sa...

GODT NYTTÅR kjære Hilde.
For et nydelig vakkert bord.
Utrolig flott, og jeg måtte se på det leeenge..
Fikk jo lyst på sånne roser jeg og nå.
Og så så jeg hilsen til min venninne Camilla. Gu så koselig. Det blir hun veldig glad for ja. :)
Jeg gleder meg til å følge deg i 2013. Så vakre inlegg fra deg. alltid.
Ønsker deg en år med masse energi.
Klem Margareth

Tonje sa...

Godt nyttår! Gleder meg til å følge deg videre både her og på ig i 2013!
Nydelige vakkert hjem!
Klem

villa casa home sa...

Godt nyttår Hilde!

-Og grattis med nytt kamera. Bildene er AMACING.

Vakre roser i vakkert interiør. En fryd for øyet rett og slett.

Gleder meg til veien videre sammen med deg:-)

Klem Gro

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...