onsdag 9. januar 2013

Utvidelse av soveromsgangen!

Lenge siden jeg har vist dere soveromsgangen vår. Den ble litt annerledes nå som vi åpnet opp til den nye gjesteinngangen vår! Den nye gjesteinngangen fører inn til soveromsgangen og gjennom dobbeldørene kommer man rett inn i stuen. Gangen ble helt annerledes når vi fikk åpnet opp. Det som står igjen her nå er nye soveromsdører og nytt listverk rundt dørene der.
 

 
Dere vet vi alle har steder i huset vi liksom aldri blir fornøyd med eller ikke får det helt slik vi ønsker? Sånn har det vært med meg og dette konsollbordet! Blir liksom aldri fornøyd med hva jeg har oppå det. Men nå er det ikke så verst.:-) Her står nytt og gammelt sammen og det liker jeg! :-)Og helheten med den nye gjesteinngangen gjør jo gangen helt annerledes! Tapeten gir det uttrykket jeg ønsker!



Boken fra Slettvoll er til stor inspirasjon! Følelsen jeg får når jeg leser i den og boken 'Hennie Interiør' er det utrykket jeg ønsker å overføre i interiøret vårt! Bokstøtten med hestehode hadde jeg på soverommet tidligere. Den har fått komme hit nå! Han er så flott synes jeg!



Her merkes det at det begynner å bli lysere om dagene! Selv om vi har dager med regn og det føles som det ikke blir helt lyst i løpet av dagen! Ønsker dere alle en flott onsdag!
Minner samtidig om min Giveaway jeg har gående! Om du trykker på bildet under kommer du rett til den og kan være med i trekningen av litt hverdagsluksus! :-)
 
 

9 kommentarer:

Hjem og Glede sa...

Å Hilde....LOVE LOVE LOVE IT!!!
Å så lekkert,kunne flyttet rett inn jeg!
Nydelige detaljer,tapeten er Dån.....puten,hestehodet.....lysekronen ja ALT!
Godt å se for mine øyne.

Ha en vakker uke skjønne venn.

Gode klemmer fra Bergen.

Linn sa...

Så utrolig fint det ble:):) elsker detaljene dine:) du er jo bare helt rå:)
Stor klem til deg:)

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Hærlighet som dere står på, flinke! Og så flott resultatet ble da :-)

Flotte bildet!

Fin onsdag til deg!

MittLilleHjerte sa...

Så utrolig lekkert!:)
Digger den lampa i taket ;)
Fin dag til deg vennen:)
Klem Janne

Monica sa...

Hei,

Utrolig lekkert. Hva heter fargen som du har på veggene på gangen?

Frk Elton sa...

Wow, du er flink altså!!
Helt fantastisk nydelig :)
Det sammen med utfordringebidragene dine, nydelig! Du har en veldig flott og gjennomført stil :)
Ha en fin uke :)
Klem

Anonym sa...

Synes det er blitt veldig fint og gjennomført i gangen din! Du har all grunn til å være fornøyd! :-) Fine interiørdetaljer, og jeg synes lampeskjermen er morsom. Kunne passet på gjesterommet hos meg... Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? Evt. merke? Ønsker deg en fin dag! Ann kristin :-)

Vibbis sa...

Så utrolig lekkert! Du er så flink. Kjenner til "konsoll-bord-problematikken". Hehe, endrer ofte "pynten" på vårt jeg også... : / Ditt ble kjempefint! Vibeke

Gårdsjenta sa...

Så flott! Tapeten er wow! Den bokstøtten er kjempeflott, er den ny eller gammel? :) skulle gjerne hat en slik :) jeg har det på den måten med mange steder i huset, men etterhvert som oppussingen går fremover, blir jeg mer og mer fornøyd :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...