lørdag 12. januar 2013

Tulipaner på bordet!

Igår var det tulipanens dag og på denne tiden må man jo bare ha tulipaner! De er så vakre før de springer ut! Før frosten kom rakk jeg å sette ned tulipanløker i blomsterbedene mine! Valgte i lys rosa toner og hvite som skal komme opp til våren!


 
Vi går mot lysere tider og før vi vet ordet av det, så er det vår! Det ser jeg frem til. Jeg savner å holde på ute i hagen og sulle ute på uteområdet vårt!


Inntil videre får jeg nyte tulipaner inne på bordet og planlegge nye prosjekter til våren ute! :-)

3 kommentarer:

Hjem og Glede sa...

God morgen min venn!
Å så NYDELIGE tulipaner i ROSA....Me like!
Vakkert i den pokalvasen.
Her er helt rosafritt denne uken...hi,hi,men nå ble jeg fristet igjen....

God helg og kose deg!

God klem Camilla.

Gry sa...

Nydelige bilder! Ja, det er helt fantastisk å kunne unne seg en tulipanbukett eller to om dagen, de gir VÅR i huset :):) Er så lekkert hos deg at! Meldte meg på giveawayen din nå, så morsomt med den suksessen du har hatt dette året, grattis! God helg til deg og dine :) Klem Gry

Blåbærtua sa...

Så nydelige tulipaner,så utrulig vakre og i den herligeste fargen:)
Fineste lørdagskveld til deg!
Klem fra Lillian

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...