mandag 7. januar 2013

Tilbakeblikk på 2012!

Tenk at det allerede har gått en uke av det nye året! Her i trøndelag er det mildt og regnvær! Det er lite som minner om vinter og snø! Idag har jeg kikket gjennom alle mine bildemapper på pc'n for å sette igang med litt opprydding og sletting! Men du og du, hvor mange bilder går det an å ta på ett år? :-) Her kommer et lite tilbakeblikk fra året som har gått!
 
 
2012 var mitt første bloggeår og bloggen er en flott interiørdagbok for meg å se tilbake på! Det har vært så artig å få dele min interiørhverdag fra Bjørkli Søndre med dere! For ikke snakk om alle dere flotte interiørbloggere som jeg har fått bli kjent med! Det topper alt med bloggingen! :-) 2 bloggetreff har jeg også vært her i Trondheim hos Bengtgarden og Keiserens nye trær! Det var bare såååå koselig! To utrolige flotte hjem med vært sitt særpreg! Og jeg fikk møte mange andre flotte bloggere! Det å få et ansikt og en personlighet bak en blogg gjør det ekstra hyggelig å holde kontakten videre! :-) Først på juni planlegger jeg et bloggetreff her i Bjørkli Søndre! Jeg gleder meg allerede! :-)
 
Bloggens 1 års jubileum feires med giveaway HER! :-)
 

5 kommentarer:

Brunt sukker sa...

HEI:))
JA KOSELIG Å BLOGGE
ALLTID MASSE FINE BILDER HOS DEG
KLEM ELI:)

Rosehagen sa...

Hei og Godt Nyttår;)
Du og du så flotte bilder;)
At du har fått mange lesere dette året forstår jeg så godt. Det er en fryd å sitteher å bla seg nedover.
Kanskje jeg får sett Bjørkli Søndre når bjørka har sprunget ut;)

Klem fra Ann-Mari

Har en drøm... sa...

Kjempekos med bloggingen ja, så mange fine mennesker og bli "kjent" med:))

Herlige bilder fra året som gikk, så flink du er og rydde i mappene, hehe:))

Ha en fin fin kveld ♥

Hjem og Glede sa...

Å god morgen min venn!
Så masse lekkert hos deg....ja,helt utrolig hvor mange bilder man tar...
Å tenk å kommme på bloggtreff hos deg da!!!
Da har nok jeg gips og er lite flyttbar,men forventer et referat....hi,hi.
Du skal vel ha det på din vakre låve....å så gøy!

Her er været meldt fint i dag,så kansje vi snart får se lyset...det har vært sååå mørkt her disse dagene.
Håper at formen din er super!
Takk for så skjønne hilsener....varmer et blomstehjerte ja....hi,hi.

Gode klemmer og fin uke.
Camilla.

Huset på landet sa...

Tusen takk for din koselige hilsen. Det var veldig hyggelig. Det er jo alltid slik at en liten tilbakemelding fra de man titter innom stadig vekk er koselig.

Du har som alltid flotte bilder å komme med. Jeg liker SÅ godt din gjennomførte stil.

Gleder meg til å følge deg videre i 2013.
Line

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...