onsdag 30. januar 2013

Tavle med særpreg!

På hobbyrommet mitt har jeg nå laget en DIY tavle! Jeg hadde igjen en rull med tweed-tapet, som passer her inne. Tavlen har også fått et særpreg med de gamle profilerte listene jeg har liggende.
 
 
 De er fra bygården til mine oldeforeldre, hvor vi tre generasjoner i familien er vokst opp! Så det er spesielt å bruke de! De har med seg mange gode minner! :-)
 
 
Jeg har tidligere brukt disse listene rundt vinduet her inne på hobbyrommet mitt og har lenge tenkt å lage en tavle med de også! De er både slitt og falmet, men det er litt av sjarmen med de her inne!


 Neste prosjekt her inne er å sy en liftgardin som passer til stilen her inne!
 
 
Jeg har igjen noen flere lister og de har jeg tenkt å bruke inne i mitt fremtidige lysthus! :-) Kanskje blir det et prosjekt i sommer!
 

9 kommentarer:

Nennes sa...

Kjempekult :)

Ha en fln dag!

Klem

Hjem og Glede sa...

Å dette var nydelig Hilde!
SÅ flink og kreativ du er!!!
Bildene var herlige,ser du har fått hvite perleblomster....sukk...

Håper du hadde en flott bursdag i går!
God klem fra øs pøs i Bergen i dag!

Blåbærtua sa...

Åååå så utrulig fin den var,rett og slett nydelig:)
Klem fra Lillian

Brunt sukker sa...

TI HI HILDE SÅ GLAD JEG BLE FOR ATT JEG VANT:))
DETTE ROMMET DITT MISUNNER JEG DEG VELDIG
RAMMEN/BILDE VAR KNALL FINT
NYT KVELDEN
KLEM ELI:)

Herman Grans ♥ sa...

Utrulig stilig! :)
Du er så handy og kreativ!
Klem fra Grete

Daisys home sa...

Så kjempefint det ble :)
Virkelig et knallflott rom du har der :)

Spennende å ha et sommerprosjekt å planlegge d:)

Klem sissel

Heidi sa...

Tusen takk for besøk og hyggelig hilsen. Fint at du la igjen kommentar, så får jeg oppleve å komme hit også. En helt ny blogg for meg. Herlig tavle du har laget, men ble kjempe overrasket da jeg kom til siste bilde og så at den var like stor som vinduet. Det gjorde den bare enda stiligere.

Masse flotte bilder av et herlig og spennende hjem. Legger meg til som følger så jeg finner deg igjen :)

merlen hogg sa...

Really cool....

fuging

andres roy sa...

Usually I do not read article on blogs, but I would like to say that this write-up very pressured me to check out and do it! Your writing taste has been surprised me. Thank you, quite nice article.


Andres
Vsalus

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...