fredag 11. januar 2013

Ny Kartell i spisestuekroken!

Etter å ikke vært fornøyd med Kartell bourgie lampen i tvkroken flyttet jeg den i et hjørne ved spisestuen vår! Jeg har hatt lampen en liten stund og angret meg for at jeg ikke valgte den kromfargete istedet. Det stod mellom de to og det ble ikke rett i tvkroken. Men når jeg flyttet den hit, kom den mye mer til sin rett! :-)
 
 
Kisten den står på passer også fint her sammen med spisestuen! Liker utrykket i interiøret som kisten gir! Den sklir rett inn sammen med stolene!


 
Mot tapetveggen gir den gjennomsiktige lampen mer luft i interiøret og gir mer romfølelse selv om det er lite med plass! Så den blir nok stående her! Ligger an til en kromfarget borte i tvkroken da eller?! :-)
 
 

 
Forandring fryder! :-)
 

Har du hivet deg med på min giveaway! Trykk HER så kommer du til den! :-)
Ønsker dere alle en flott fredagskveld!

6 kommentarer:

Brunt sukker sa...

HEI SKJØNNE HILDE:)
SÅ LEKKERT
ALL PASSER SÅ FINT I LAG
DU ER VIRKELIG FLINK
ØNSKER DEG EN FIN HELG
KLEM ELI:)

Linda sa...

Lekkert!!

Så gjennomført og stilig hos deg:)

God helg:)
Klem Linda

Linn sa...

Så stilig, ja den passet godt inn der;)
Jeg elsker kartell lamper, men har ikke noen selv...ENDA;):)
Du er så flink med det du driver med;)
Ønsker deg ei nydelig helg:)
Klem fra Linn:)

Hjem og Glede sa...

Å så flotte bilder fra stuen!
Enda en nydelig tapet hos deg....sukk den var fiiin.
Ønsker deg en vidunderlig helg,her har eldstemann på 12 reist til Geilo !
Så her blir Victor enebarn til søndag.....hi,hi blir nok litt stille her ...

Klemmer til deg flinke venn.
Camilla.

Lindas Lille Leilighet sa...

Kjempekoselig spiseplass! Elsker det runde bordet pg stolene! Kunne tenkt meg sånne selv:) Lampa var jo bare dødstøff! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? Leter etter en stilig lampe som gjør noe mer enn bare gi lys:P

Romantiske Stinemor sa...

Vakre bilder!! Elsker spisestua! Ser at du blandet gull og sølv, for jeg har lurt på om jeg kan gjøre det samme!! Lekkert!

kLem Stinemor

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...