tirsdag 1. januar 2013

Godt Nyttår!!

Vil med dette takke alle mine lesere for året som har gått! Takk for all støtte og gode ord! Jeg kommer sterkere tilbake her inne på bloggen nå i det nye året! 2013 er mulighetens år leste jeg og det høres flott ut for min del! Så med dette bilde vil jeg bare si: GODT NYTTÅR!
 
 
Her under kommer et ras av innlegg fra jul i Bjørkli Søndre! Med nytt kamera til jul ble det endelig innlegg her inne på bloggen igjen! Ny motivasjon og hvile i julen har gitt ny energi! :-)

5 kommentarer:

ynde sa...

Godt nyttår til deg også ;) klem Kjersti

Hjem og Glede sa...

Å nå ble jeg glad!
Har tenkt sånn på deg vet du....
Glad du er tilbake min flinke skjønne venn.
En sann glede å titte innom deg og godt nytt år!

Klemmer i 90 fra Camilla.

Blåbærtua sa...

Ønsker deg et godt nytt år:)gleder meg til å følge deg i 2013!
Stor klem fra Lillian

Brunt sukker sa...

DER VAR DU JO:))
GODT NYTT ÅR!!
VI BLOGGES
KLEM ELI:))

Herman Grans ♥ sa...

Så fine bilder :)
Eg kjøpte dei samme RM konglene!
Såå fine :) Dei skal ha fleire på lager i Tr.heim som kjem ut til - 50 % i morgen ;) http://rmnorge.no/?mapping=22&gruppe_nr=93&produkt_nr=205310 Klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...