torsdag 3. januar 2013

Fra vårt dekket nyttårsbord!

På ønskelisten har servise fra Mateus stått lenge og heldige meg fikk det i gave! :-) Så nyttårsbordet ble dekket med det! Linduk og sølvfarget dekktallerkener til fremhevet det enda mer!



Elsker å pynte med serviettringene av glass! Jeg har fire stykker, som jeg alltid har stående frem til pynt når de ikke brukes også! TineK telysholderene gir så fantastisk lys! bare ha flere av de! :-)
 


Jeg koser meg slik når jeg pynter bord! Nynner og snakker med meg selv! Og middagen smakte ekstra godt denne kvelden på mitt nye servise!
 

En rose fra buketten på sofabordet pynter opp på det store serveringsfatet fra Mateus. Nok et dekket bord er foreviget på bilder! Nyttårsaften 2012 ble en vellykket kveld! :-)

 
Og mange flere borddekkinger blir det vel utover 2013! :-)
 

9 kommentarer:

Brunt sukker sa...

WAW DETTE VAR VIRKELIG VAKKERT
SÅ BRA DU ER TILBAKE!
JEG KLARDE IKKJE Å LEGGE IGJEN SPOR I GÅR...
GLEDER MEG TIL Å SE MER I 2013
KLEM ELI:)

Notre-de-maison/ Gry sa...

Nydelig bord, lekkert med den rosa fargen! Takk for koselig hilsen inne hos meg, og godt nytt år! Klem

Gårdsjenta sa...

Så utrolig nydelig! :) må være en fryd å sette seg til så flott bord :)

Linda sa...

For et vakkert dekket bord!! Jeg liker så godt den vakre, gjennomførte klassiske stilen som du har:)

Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg også! Og et riktig godt nytt år ønskes til deg og dine:)

Klem Linda

Hjem og Glede sa...

Å din skjønne pyntehøne!
Guri så lekkert Hilde!
Nydelig satt sammen og godt å se på!
Ja,det er jo nesten som terapi å dekke bord....medisin for sjelen!
Ønsker deg en flott helg snart!
Gode klemmer Camilla.

TorilFN sa...

Godt nyttår til deg!!
Helt nydelig bord :)
Klem!

Nicoline sa...

Hei og Godt Nyttår!
Vi har også Matteus og er kjempefornøyd, har både grått og beige.
Men har aldri tenkt på å dekorere på et fat, det var lekkert.
Ha en fin helg, klem Nicco

Tonje sa...

Så nydelig dekket bord!!
God helg til deg!

Mana sa...

Nydelig dekket bord. Så lekkert det Matteus serviset er. Flotte serviettringer.
Ha en fin fredag.
Hilsen Eline.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...