torsdag 10. januar 2013

En tur på brygga vår!

Et sted jeg går for ro og stillhet er brygga vår! Har tar sansene til seg alle inntrykk! Det å kjenne på stillheten er noe vi alle trenger i mellom! Lite som minner om vinter her hos oss, men selv på gråværsdager ser man det magiske over naturen! En grå dag, men allikevel så flott bare man ser etter! :-)
 
 
Det går mot lysere tider og snart igjen kan vi sitte ute på sommerkvelder på brygga eller ta en båttur ute på innsjøen! Det er noe jeg savner på vinteren! Ingenting er som å se solen gå ned eller komme opp over innsjøen! Vi er så heldige som bor her! :-)
 
 

7 kommentarer:

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Hei Hilde:)Dere er SÅÅÅ heldige som har denne vakre plassen,helt fantastisk!!Ønsker deg en strålende helg:)Klemmer fra Vibeke

http://www.ninasskatter.com/ sa...

Wow , for en vakker plass. Helt herlig.

Tonje sa...

For en nydelig plass,dere er virkelig veldig heldig!
Ha en nydelig kveld!
Klem

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Hmmm, jeg drømmer om å sitte her en sen sommerkveld og drikke champagne og jordbær...

I mellomtiden tenker jeg at jeg får invitere deg og Janne på lunsj :-)

Snakk om flott!!

Klæm Vibeke

Blåbærtua sa...

Så nydelig plass dere har der,så flott det må være på sommeren,idyllisk og flott:)
Fine fredag og ei fin helg til deg!
Klem fra Lillian

ingridsboble sa...

Så nydelige bilder! Skikkelig drømmestemning på begge bildene :) - men veldig forskjellig stemning da, hihi
Ønsker deg en flott helg!
Ingrid

Brunt sukker sa...

Å FOR EIN IDYLL
HELDIGE DERE
NYT DAGEN
KLEM ELI:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...