mandag 31. desember 2012

Du grønne glitrende tre.....

Det er ekstra flott å pynte det treet som man finner på egen tomt og hogger selv! Merker at jeg er mye mer kresen til hvordan det skal se ut når jeg kjøper et ferdighogd! :-) Hele opplevelsen med å hogge sitt eget gir en god følelse når jeg pynter det!

 
Ingen røde kuler på treet i år heller! Her går det i hvitt, creme, beige og sølv! Pynter også med gamle kort og gamle familiebilder på treet! Saueskinn under gir en lun følelse!
 

Litt nærbilder av julekulene kommer her! :-)
 
 
Den gamle svanen har jeg etter min mormor og morfar og er den kjæreste julepynten jeg har! Den er tynn og skjør og henger alltid høyt oppe i treet hvor jeg godt kan se den! :-)

 
Du grønne glitrende tre......

 
Noen nye kuler har lurt seg på treet i år!

 
Treet er på sitt flotteste når man nettopp har fått det inn. Utover julen når man har glemt alt som heter vanning av det mister det litt an glansen! :-)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...