tirsdag 29. januar 2013

Omvisning på soverommet!

Da er alt kommet på plass inne på soverommet og gardinene var det siste som manglet! Nå er de hengt opp og jeg kan si at vi er ferdige. Vi er veldig fornøyde med sluttresultatet og rommet gir det uttrykket vi ønsket oss.


Et rom for hvile, avslapping og rekreasjon! Dette var mitt aller første forsøk på å lage egen sengegavl. Liker at vi brukte en tykk madrass i den.


Etter hvert så har vi tenkt å ta ibruk rommet siden av til walk-in closet.


 Rokokkostolen har jeg tenkt å trekke opp etterhvert.



Blått, gull og brunsort er fargene her inne.



Karaffelen har jeg arvet og står til pynt her nå.



 En lyskrone passer godt til rommet. Takrosetter er jeg vokst opp med og nå har vi også fått det her på småbruket.



 De gull fargede Kartell lampene er det store blikkfanget på soverommet. Nattbordene fikk min mormor og morfar i bryllupsgave i sine yngre dager. De har jeg pusset opp og satt her på soverommet.



De avlange gullputene fra Au Maison er så elegante.


 Gardinene er hengt fra tak til gulv og man løfter takfølelsen. Fotteppet er i samme tekstil som gardinene.


 Dette var et spennende prosjekt å holde på med og vi er kjempefornøyde. Fremgangsmåten til sengegavlen finner du HER!

20 kommentarer:

Brunt sukker sa...

Å SÅÅÅ FINT !
ALL GRUNN TIL Å VÆRE BÅDE STOLT OG FORNØYD!
HERLIGE FARGER SOM JEG LIKER GODT:)
ØNSKER DEG EN FIN MANDAG!
KLEM FRA ELI:)

Anonym sa...

ååh, lekkert! :)

Blåbærtua sa...

Nydeligt,wow bare så råflott,du er så dyktige:))
Fine kveld til deg!
Klem fra Lillian

Fairy Nuf sa...

Kan bare si en ting jeg. Wooow! Så utrolig fint! Du er utrolig flink. Ha ei fin uke!

Humlehagen sa...

Hei Hilde!:)Noe så lekkert, jeg likte alt..fargene og detaljene - gardinene var prikken over ièn!Lurer på om det er vanskelig å lage slik sengegavl?Den er bare kjempefin-hele rommet ble bare lekkert!:)Klem fra Else Britt:)

Mor Inger`s hus sa...

NYYYDELIG :)

To Ju Mama sa...

WOWWOW--- LEKKERT, elsker soverommet ditt.. kunne gjerne vært gjest der.. Ha en fiin kveld, kommer snart tilbake til din blogg:)

Klem Henriette

Mona sa...

Råfott! Gjenomført til fingerspissen ! elsker den mørke klassiske stilen. Lampen, gavel og putene setter en perfekt prikk over i`en. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Klem fra Mona

Hjem og Glede sa...

Helt nydelig vakkert Hilde!
Finner ikke ord.....

Håper du får en lovely dag skjønne du!

Varm klem
Camilla.

Byfrua sa...

Så flott soverommet ble. Her innbys det til avslapning og en skikkelig luksusfølelse.
Klem Veronica

Fru Andersen sa...

For en drømm av et soverom, herlig og lukseriøst. Kunne tenke meg å flytte inn, har du plass, hihi ;-)

Detaljene, lampene, sengeteppet, tapeten, hmmmm, drømmer meg helt bort jeg, lekkert!

Ønsker deg en fin dag videre!

PS: Synes bidraget ditt til KOSutfordringen også var flott, nydelig hjem dere har!

Anette Willemine sa...

SÅ lekkert! Du har virkelig fått et delikat og gjennomført vakkert soverom. :o)

Fin dag til deg!

Klem,
AW

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt tapet og pynteputene i sengen? Var blitt veldig fint:)

Lottemora sa...

Det rommet er bare en drøm altså! Så vakkert!

Sees i morgen da! Gleder meg

Klem
Lottemora

Vibeke, Livet på Bengtgarden sa...

Nydelig, Hilde!! :-)
Gjennomført og flere flotte detaljer. Regner med at dette rommet finner du roen i - hærlig med slikt soverom.

Gleder meg til vi treffes i morgen!!:-)

Stor klæm Vibeke

Bodil sa...

Så nydelig soverom, Hilde. Virkelig lekkert! !
Flott blogg og takk for fine ord.
Klem Bodil

Villa Wikan sa...

Utrolig lekkert! Skikkelig herskapelig glam stil =D
Kan jeg spørre hvor du får tak i tunge/ tykke gardiner?
Ikke lett å finne =(
Riktig god helg!
Klem Linn
PS: Legger deg til på blogglisten, her var mye spennende =)

My Dream sa...

Heeerliga london såååå fiint... Fliiink Duuu er!

Anonym sa...

Fy søren så flott !! Drømmesoverommet :)
Marita

Marthe sa...

Første gang jeg titter innom her, og må si at du har en flott blogg. Eeeeeeelskeeer soverommet....fikk lyst å legge meg der:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...