fredag 2. november 2012

Oktober-stemning!

Hvor blir tiden av? Plutselig er vi kommet inn i november! Tiden flyr virkelig avgårde! Her kommer et lite bilderas fra oktober! Burgunder ble en ny farge som ble tatt inn i varmen.
 
 
Vi har hatt en flott høst! Ute har vi fått ryddet bort hagemøbler og gjort hagen klar for høsten! Det har vært tid for innekos og roligere helger!
 
 
Nye prosjekter planlegges inne! Og sannelig ble det vinter også i slutten av oktober!
 
 
Jeg vil takke så mye for de gode og varme hilsner jeg har fått på forrige innlegg! De har virkelig varmet!
Ønsker dere alle en riktig flott helg!
 

6 kommentarer:

villa-rosengarten & cockerlove sa...

Thank you - the same to you, and I loved your October styling! Hug, barbara

Hjem og Glede sa...

Å dette var snop for øyet Hilde!
Så flott du har laget collage,helt lekkert altså!
Ja,tiden flyr jo-og i år har jeg akutt juleglede allerede....skjønner du???
Må jo bare ta meg sammen og VENTE!

God lørdag min venn!
Klemmer fra meg du vet..

Brunt sukker sa...

Å SÅ NYDELIG !
HERLIGT Å FÅ ORDNET LIT UTE:)
HA EN FIN HELG HILDE!
KLEM FRA ELI:)

Blåbærtua sa...

Så nydelige bilder:)jammen går tida fort og vi er allerede i november,heilt sprøtt:)
Eg har ikkje begynnt å tenke på jul,må få unna to bursdager først og så har eg god tid får eg håpe:)
God klem fra Lillian

re:signert sa...

Kjør på med stemning. Så enig :-) God søndag! Signe

bollapinnsvin sa...

gurimalla!!!
Lenge siden sist!
Skal vi ta en kaffe en dag?
håper vi sees om ikke lenge.

De beste ønsker fra ida

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...