onsdag 7. november 2012

Nib-utfordring: KOS!

November er en kosemåned og her kan vi vise frem all slags kos som gjør denne tiden av året til en fin tid! For meg er kos så mangt. Det er de små ting og små øyeblikkene som setter mest spor for meg. Når jeg har ro i kropp og sjel koser jeg meg aller mest.


Nå i disse dager har jeg koset meg på hobbyrommet mitt. Det er her kreativiteten og ideene dukker opp! Mine gamle familieskatter gir meg masse inspirasjon! Det å sitte på stolen ved skrivepulten mine oldeforeldre hadde på kolonialen sin gir en god følelse!


Og jeg føler meg så heldig som har et hobbyrom hvor jeg har plass til flere arbeidspulter til å holde på med forskjellige ting på.


Så her koser jeg meg! :-)

 
Og det er en herlig følelse! :-) Jeg kaller hobbyrommet mitt for Svea Kolonial, som var navnet på mine oldeforeldres kolonial! :-)
 

8 kommentarer:

Hege sa...

Utrolig herlig dette rommet ditt altså, misunner deg dette:) Nydelige møbler og en inspirerende innredning!

Nyt kvelden!

Jeg har startet i ny jobb og det er sååå hektisk! Kontakter deg når ting roer seg litt, kanskje vi kan ta en kaffe igjen? Hadde vært koselig å se deg:)))

Klemklem

Brunt sukker sa...

HERLIGT KOSE ROMM DU HAR HER JA!
DU ER JAMMEN HELDIG:)
KLEM FRA ELI:)

Lill Nohr sa...

Heldige deg! Skjønner du koser deg her altså:)) Også ekstra stas når det er møbler fra oldeforeldrene:) klem lille meg

Frk Elton sa...

Ååå så heldig du er!!
Skulle ønske jeg hadde ett eget hobbyrom, det er drømmen ;)
Rommet ditt er jo så fint innredet også, mange flotte skatter der!
Flott bidragtil nib også, lykke til
Håper du har en fiin kveld!

Klem

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

For et herlig og stort arbeidsrom du har! Her hadde jeg også kost meg!

Lykke til med et flott bidrag.

Klem fra Hjørdis

MittLilleHjerte sa...

Heia Hilde:)
Så utrolig herlig koserom du har;)
Masse lykke til i utfordringen:)
Og vet du hva, nå har jeg meldt meg på bloggtreffet og krysser fingrene for at det er plass til meg:)
Takk for at du tipset meg, og så koselig om vi treffes da in real da;)tvi tvi!
Klem

Sivs hus sa...

Hei, Ja dette er jo drømmerommet. God helgeklem Siv:-)

Hjem og Glede sa...

Gode Hilde!
Bare innom for å ønske deg en herlig helg!
Et nydelig koserom du har med de vakreste ting på lur!

Varm klem
Camilla.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...