tirsdag 27. november 2012

Inn med litt farge!

Det har vært aktivitet på hobbyrommet den siste tiden! Endelig kan jeg få bruke rommet og med mere oppbevaringsplass har alt sin plass og alt er samlet på et rom! Siden fargene er ganske nøytrale her inne på rommet, så har jeg fått inn litt farge for å friske opp!

 
 Det ble med noen ting fra vi var på bloggtreff hos Keiserens nye trær og besøk på nettbutikkens showroom!! De korallfargede stjernene og den søte puten gir farge til det andre! Og vi som bor på landet våkner av fuglesang hver dag! :-)
 
 
Saueskinnene er gode å sitte på nå på kalde dager!
 
 
Happylihts'en ble byttet ut med disse for å få inn farge! De er også fra Keiserens nye.
 
 
Norgesglassene er perfekt til å oppbevare småting i! Og småting er det masse av inne på hobbyrommet mitt! :-)
 


Og har som mange andre blitt bitt av basillen med å brette papirstjerner. Jeg har koset meg med nytt interiørblad og stjernebretting!
 
 
Disse papirremsene kjøpte jeg hos Søstrene Greene og de passer jo perfekt inne på hobbyrommet. Jeg har tenkt å ha de hengende i lerkegrenen også utover vinteren, så de har ikke en typisk julefarge!

 
Etter å fulgt bruksanvisningen for stjernebrettingen har jeg knekt koden! Dette er mine første forsøk. Det er rom for å forbedre teknikken ennå, og det må nok brettes noen flere stjerner for å ta igjen super bretteren på Byneset! Sjekk innom Bengtgarden for å få tips og fremgangsmåte på stjernebrettingen! :-)
 

Noen julestrømper er det planer om å få sydd før jul! Står foran to travle uker, men håper å få tid til å kose meg med det etterhvert! :-)
 

3 kommentarer:

MittLilleHjerte sa...

God morgen!:)
Så utrolig fint det ble med den fine koralfargen og lyslenken inne på hobbyrommet ditt!:)Masse herlige og lekre detaljer her ja:)
Disse brettestjernene er jo så fine:)
Ha en fin onsdag Hilde!
Klem Janne

Blåbærtua sa...

Hei skjønne deg:)
Så utruligt vakkert med den fine fargen,og så den skjønne puta då,elsker alt med fugl på;)
Du har så masse flotte ting på hobbyrommet deg og det er ein fryd å følge deg på instagram!
Dei brettestjernene er så fine,skulle gjerne hatt søstrene Grene her i nærheten!

Fin fin kveld til deg;)
Klem fra Lillian

TorilFN sa...

For et FANTASTISK hobbyrom!
Drømmer om et sånt et..
en VAKKER dag! ;)
Flink til å gjøre det fint OG
praktisk rundt deg du :)
Ha en god kveld! klem :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...