tirsdag 20. november 2012

Hvordan lage din egen sengegavl!

Jeg har fått masse spørsmål om sengegavlen min her på bloggen og instagram! Jeg laget den selv når vi pusset opp soverommet! Det er ikke så vanskelig som man tror! Dere finner innlegget for hvordan jeg laget den HER!
Før helgen fikk jeg en forespørsel om Vi i villa.no kunne få legge ut fremgangsmåten på sengegavlen på sine nettsider. Du finner linken HER! Dette er jo spennende da de har ca 200 000 lesere i måneden og det er jo artig å dele hvordan man kan lage sin egen sengegavl! Den skal også publiseres i de andre nordiske Vi i villa nettsidene!
Hjertelig velkommen til dere som har funnet veien hit via Vi i villa sine nettsider! Og til alle mine lesere så setter jeg utrolig stor pris på alle besøk innom bloggen min! Det er like før jeg runder 50 000 sidevisninger her på bloggen og da blir det en Give away her inne! Følg med! :-)
Om noen har spørsmål om fremgangsmåten på sengegavlen er det bare å spørre! Legg gjerne igjen en kommentar eller send meg en mail.

13 kommentarer:

Frk. Wickstrøm sa...

Så morsomt, Hilde :-) Den er jo bare så lekker og du har vært kjempe flink. Fortjener å bli vist skikkelig fram :-)

Fin tirsdag til deg, Vibeke

MittLilleHjerte sa...

Den er jo bare så nydelig da:)
Skjønner godt at dem vil vite hvordan du har laget den;)
Vi må få til å møtes snart igjen ja:) Superkoselig det:)
Fin dag videre skjønne Hilde:)
Klem fra Janne

TorilFN sa...

Takk for at du deler!
Den gavlen er heeelt nydelig :)
Nyt kvelden :)
klem fra meg!

Hjem og Glede sa...

Å hei skjønning!
Å sååå gøy Hilde og bare så vel fortjent du er bare helt rå på interiør!
Håper formen er bra!
Forsatt flott uke til deg min venn.

God klem
Camilla.

Datt sa...

Woooow, for et soverom! Keiser-verdig!! ;)

Anonym sa...

Kjempflott hodegavl! Veldig godt tips! Jeg Skal forsøke å lage en slik :)

Anonym sa...

Hvordan har du festet gavelen til senga/veggen, uten at den bikker over?

Bjørkli Søndre sa...

Sengegavlen er festet med to oppheng på baksiden og hengt på veggen med to skruer!
Festene kjøpte jeg på Clas Olsson. Skal se om jeg har noen liggende, så kan jeg lage et innlegg om det!

Mvh Hilde.

Anonym sa...

Hei!
Hvordan festet du knappene på baksiden av gavlen?
Den ble kjempeflott! :)

Ulrika sa...

Hei,

Superduperfin sengegavl. Jeg lurer så veldig på hvilket stoff jeg skal bruke. Ditt ser kjempefint og eksklusivt ut, hvilken type stoff er det?

Vibbis sa...

Hei Hilde

Hvilket merke/navn er denne tapeten? Utrolig lekker! Og så fin sengegavl - du er superflink!

Mvh Vibeke

Anonym sa...

hei, jeg er ny leser av bloggen din. Gratulerer, du har et vakkert hjem. Jeg lurte på hvilket stoff du brukte til å lage sengegavlen?

Anonym sa...

Hvilket stoff brukte du? :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...