onsdag 21. november 2012

Godt på vei med yttergangen!

I høst ble vi ferdige med takutbygget på den 'nye' gjesteinngangen! Den gamle hadde ikke vært i bruk på mange år og det var på tide å få satt den istand. Men gangen innvendig har latt vente på seg, men nå er vi kommet godt igang.

Vi har revet ut alt det gamle og slått ut til et lite rom ved siden av for å gjøre gangen større! Som dere ser på bildet har jeg merket av hvor liten gangen var tidligere! :-) Ikke store plassen å snu seg rundt på! :-)

Men ved å rive ut noen vegger og flytte ytterdøren lengre ut blir gangen mye større. Plater er kommet opp på veggene, taket er lagt og tapetveggen spaklet. Vi rakk også å legge gulvet igår kveld etter jeg tok bildene og tapeten kom også opp. Her ser dere inngangspartiet før og etter!


Under ser dere tapeten jeg valgte ut. Fargen er en blanding av krem/beige/dus gull/skimmer. Så nydelig på veggen. Gleder meg til å vise dere! :-) Gulvet vi la er skipsgulvet som vi har i soveromsgangen innom, slik som du ser på bildet. Takrosetten skal opp og jeg tror jeg har bestemt meg for hvilken lyskrone jeg skal ha her. Så nå står det igjen foringer i døråpningene og listverket. Vaskefillen må vel også gå en runde! :-) 

En krommet stumtjener skal gjestene få henge fra seg ytterklærne på! :-) Vi gleder oss til å bli ferdig med yttergangen nå! Målet er innen rekkevidde! :-) En flott dag til dere alle som kikker innom!

13 kommentarer:

Brunt sukker sa...

Å DETTE BLOR FINT!
GLEDER MEG VIRKELIG TIL Å SE FERDIGT RESULTAT:)
NYT DAGEN
KLEM ELI:)

Humlehagen sa...

Så flott det blir, virkelig lekkert!:)Ønsker deg en fin onsdag her fra oss i Humlehagen!:)

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Så utrolig fint det ble utvendig !!
Virkelig et innbydende inngangsparti :)
Her blir det gøy og pynte på trappa til jul tipper jeg *blunkesmil*

Gleder meg til bildene fra innsiden kommer :) Du har utrolig god smak og heldige deg som vet hva du liker...sukk
Famler litt i mørket hva interiør angår for tiden !!

Fin onsdag til deg
Klem Heidi

Lillekatt sa...

Oi, så fint det ble ute!! Og sikkert blir inne :-) Du er en flinkis! Eller, dere da!

Ha en herlig onsdag!

Vibeke, Livet på Bengtgarden sa...

Ja takk :-) Kan du ikke bare sende mannen hit og lage en slik trapp til meg også. He, he, he.

Det ble kjempe fint utvendig, og jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet. Ble det lyskronen vi så på?

Jeg må forresten bytte sengeteppe, feil farge :-)

Kos deg i helga, vennen!
Klæm Vibeke

Tonje sa...

Så utrolig fint det var! Gleder meg til å se hvordan det blir inne også! Ønsker deg en flott onsdag! Klem

Hjem og Glede sa...

Å jeg bare elsker den tapeten!!!
Helskjønn inngang blir det!

god klem
Camilla

Blåbærtua sa...

Så nydelig alt,du er så flink:)herlig inngangsparti!
Ein flott dag til deg!
Klem fra Lillian

Herman Grans ♥ sa...

Det ser veldig lovande ut! :)
Gleder meg til å sjå det ferdig.
De e så flinke :)
Klem fra Grete

MittLilleHjerte sa...

For et kjempefint inngangsparti da Hilde:)
Og den nydelige tapeten da:)
Det blir lekkert med stor L:)
Fin kveld skjønne deg:)
Klem fra Janne

Tina sa...

Wow for et vakkert inngangsparti, vil tro du synes det er deilig med litt mer plass:) Dette blir lekkert!

MittLilleHjerte sa...

Ja, var kjempemorsomt at Keiserne ville bruke bildene mine:)
Kos deg med middagsgjester i helga og nyt helgen:)
Carmen Felicia dro i dag på besteforeldrehelg, og samboeren skal på julebord i mårra:)
Så da skal jeg og Liam kose oss maks;)
Stor klem fra Janne

MissMette sa...

Hei Hilde :)
Nydelig blir det her hos deg :) og det er alltid koselig å titte inn på bloggen din ღ spennende tapet som jeg likte veldig godt... Ønsker deg en fortsatt fin helg, klem fra Mette

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...