fredag 30. november 2012

Endelig er den nye gjesteinngangen ferdig!

Da er vi kommet i mål med gjesteinngangen! Nå slipper gjestene å komme inn vaskerommet! :-) Tapetveggen ble så lekker! Den er ikke så stor, men den gjør seg virkelig!

 
De andre veggene har vi valgt å ha lyse. Og jeg ønsket meg brede lister! De utgjør mye synes jeg. Rundt ytterdøren satt vi på klosser i hjørnene!
 

Tapeten har et vakkert skimmer og gir forskjellig uttrykk alt etter hvordan lyset faller på den. Og mønsteret, jeg bare elsker det! :-)


Vi valgte en ytterdør med vindu for å få lys inn i gangen! Den passer godt til stilen vi har valgt! Den har også felt med frosset glass! Til våren får vi  malet gelenderet hvitt og beiset trappen i en gråbeige farge!
 
 
Når jeg så denne stumtjeneren visste jeg at denne måtte vi bare ha! Da slipper vi å ha knagger på veggen også!
 

Og takrosett og en liten lyskrone gjør seg alltid! Takrosetten har bare ventet på å få komme opp! Men å finne en lyskrone som ikke er for stor, det har ikke vært lett! Gangen er jo ikke så stor og man må kunne under den.
 

Denne passer fint i størrelse! Jeg har måttet ta av den nederste ringen med steiner, men nå fungerer det bra! Gjestene slipper å få den i hodet! :-)


I gangen stikker baksiden av sikringsskapet ut. Her er telleren og da kan vi ikke bare bygge den inn i veggen. Da ble løsningen å lage en kasse rundt den og lage en dør av en bilderamme. I rammen satt jeg inn en bit av tapeten vi har på veggen og satt på en skapknott!
 

Her skal alle gjester føle seg hjertlig velkommen! Det er alltid koselig med besøk! Ønsker dere alle en flott fredagskveld og en strålende helg!

14 kommentarer:

MittLilleHjerte sa...

Heia Hilde:)
Så utrolig flott det ble i gangen:)
For det første: tapeten var helt rå, lysekrona var magisk og så rammen rundt sikringsskapet med tapet og knott på! Så flinke;)
Ha en helig fredagskveld!
Klem Janne

Hjem og Glede sa...

Å Hilde!
Jeg dåner....
Herlighet så vakkert!!
Nydeligste tapet jeg har sett ever!
Lysekronen,takrosetten....ALT...
Vidunderlig!

Kose dere i adventshelgen!
Vi har fått snø i dag....å lykke!

God klem til dyktige skjønne du!

Blåbærtua sa...

Du har det bare så flott,så elegant og herskapelig:)no synest eg du burde hatt et interiørblad på besøk for å ta bilder;)
Ønsker deg ei flott adventshelg;)
Klem fra Lillian

Blåbærtua sa...

Glemte å sei at tapeten var rålekker:)

Gårdsjenta sa...

Så flott det ble! Tapeten var jo nydelig :) løsningen med sikringsskapet var jo genial :)

små øyeblikk med cams sa...

Så utrolig fint det ble! Tapeten, lysekrona og ikke minst sikringsskapet :) Du er jammen flink og kreativ!!
Kos deg i helga :)
Klem Camilla

Anonym sa...

Hei. Tapen var veldig fin. Hvor har du kjøpt den og hva heter den? Kunne tenkt meg noe slikt på ene veggen i stuen:) Takker for svar. Kjempe fin blogg:)

Bjørkli Søndre sa...

Til anonym!
Tapeten er fra Borge. Hvis du ser på innlegg som ligger under etiketten yttergang ligger det all info om tapeten og hva den heter. Kjøpt hos Fargerike! :-)

Mvh Hilde.

Lottemora sa...

Så utrolig lekkert det ble!!!

Anonym sa...

Tusen takk for svar på tapet:)

Notre-de-maison/ Gry sa...

Så flott det ble! Nydelig tapet, og utrolig smart idè mht sikringsskapet! Ha en flott dag! Klem

Anette Willemine sa...

SÅ lekkert det har blitt! Du er rå på å sette sammen de ulike elementene!
Gratulerer med vel gjennomført jobb med rommet. :o)

Ønsker deg en fin ny adventsuke!

Klem,
AW

Huset på landet sa...

For et vakkert hjem dere har! Jeg er SÅ imponert over hvor delikat og gjennomført stilen deres er! ME LIKE!
Ønsker deg en fin-fin førjulstid!
Line

Frøken Milla sa...

Oi, så lekkert! :)
Her hadde hvertfall jeg følt meg velkommen.

God helg!:)
Klem Camilla

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...