søndag 11. november 2012

Bare elsker de nye soveromsgardinene!

Endelig kommer et innlegg om de flotte gardinene! Etter å kikket og funderert lenge på hvilke gardiner jeg skulle ha og hvilken farge, landet jeg på dette og er superfornøyd! Jeg valgte å ta igjen fargen på veggen i gardinene, slik at blikkfanget på soverommet blir sengegavlen og gull Kartell Bourgie lampene. Gardinene blir i helhet med veggene, men har detaljer som brede rynkebånd som gjør de spennende. Gardinene er foret og gir de et tungt uttrykk som vi var ute etter. Med å henge gardinstangen lengre opp og gardinene henger fra tak til gulv, løfter det takhøyden! Det skal jeg også gjøre på stuen nå.


Jeg har fått god hjelp av 'Huset vårt' til å komme frem til disse flotte gardinene. De har et stort utvalg av gardinstoff (til privat og firma), alt av innvendig solskjerming, gardinoppheng til gunstige priser og fra kjente leverandører! HER finner du hjemmesiden og de har også en nettbutikk hvor de selger tekstiler og småting HER! Nå er soverommet helt ferdig og i morgen skal dere få se helhetlige bilder fra soverommet. Da lover jeg at det ikke blir noen bilder derfra på en god stund! :-)

5 kommentarer:

MittLilleHjerte sa...

Så godt å være ferdig med soverommet! Gleder meg til å se:)
Kule gardiner! Så kjekt å få hjelp til å finne disse flotte gardinene! God service er digg!:)
Vi sees på bloggtreffet!:)
Det blir spennende siden det er mitt første treff og kjenner ingen fra før..he he
Fin kveld videre:)
Klem fra Janne

Brunt sukker sa...

WAW SÅ FLOTTE DI SER UT!
GLEDER MEG TIL Å SE MER!
KLEM FRA ELI:)

Fam.Gab sa...

Ser lyxigt ut!! Vil se mer !

Fiiin uke til deg =)

Lottemora sa...

Så flotte gardiner! Utrolig hvor fin effekt det gir å henge gardinene fra tak til gulv sånn!

Lottemora

Hjem og Glede sa...

Å så lekkert!
Gleder meg å se mere!

Ha en lovely mandag Sweety!

God klem fra meg du vet.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...