tirsdag 23. oktober 2012

Stuebilder!

Litt stuebilder idag på bloggen. Elsker duften av liljer på stuen. Jeg kjøper de først på uken, så jeg har glede av de også i ukedagene og ikke bare til helg!
 
 
Jeg har ennå ikke funnet det perfekte møbelstoffet til rokokkostolen, men den er et blikkfang på stuen. Om det er positivt eller negativt er vel smak og behag! :-)
 
 
Burgunder gir en varm glød til de andre fargene på stuen!
 
 
De nye spisestuestolene liker vi sååå godt! Min kjære har bursdag på fredag og da blir det middag for to her! :-)
 
 
Vi er så glad for at vi satt inn dobbeldør på stuen. Det utgjør mye! Håper å få byttet salongbord før jul! Står litt fast på hva jeg vil ha. Det ene jeg har sett kostet så altfor mye!
 
 
En vakker høstdag og solen skinner i vinduskarmen!
 

7 kommentarer:

Gårdsjenta sa...

Syns den stolen er kjempetøff jeg :)
Og det nye spisestuestolene var nydelige! :)

Stuebord syns jeg er vanskelig også.. Må ha to nye ( i alle fall ett) til stua, men står helt fast..

Brunt sukker sa...

HEI PÅ DEI:))
HERLIG STUE DERE HAR
SRISESTULESTOLENE SER KNALLTØFFE!
JEG HAR SAMME ROKOKKOSTOL SOM DEG NETT LIK VELURSTOFFET I SAMME FARGE:))
FIN KVELD TIL DEG!
KLEM FRA ELI:))

Hjem og Glede sa...

Å så koselig med innlegg fra deg!
Nydelig stue og masse fint å se på!
Stolen er nydelig og passer fint til gullspeilet og den gamle veggklokken syns nå jeg da...
For en utsikt!

Ha en skjønn uke forsatt min skjønne venn.

God klem

Krossmyra sa...

Nydelig stue! Synes stolen er kjempefin:)
Ha en fin dag!
Klem

Monica sa...

Nydelig stue du har og så fint prismene på lampa speiler seg i taket :) En stue til å trives i :)


God kveld klem Monica

Kristin sa...

For en flott utsikt du har :) og inspirerende blogg. Takk.

Elisabeths Borg sa...

Kjempe fin stue:-) Du har en veldig fin blogg, legger meg til som følger. Jeg barengiveaway gående hos meg , du er velkommen til å bli med.

Ha en god helg:)
Klem fra Elisabeth

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...