lørdag 27. oktober 2012

Middag for to og dekket bord!

Igår hadde min kjære fødselsdag og jeg overrasket han med dekket bord og middag for to her hjemme!

 
Dekktallerkener og linservietter pynter opp! Bordet ble pyntet med hjerter i ulike varianter!
 
 
Så koselig å bruke spisestuen på stuen ved spesielle anledninger som dette! Kjøkkenbordet sitter man mer enn nok ved!
 

Barkehjertene er kjøpt hos Frk Wickstrøm! De er så flotte å pynte med!



Blomster hører så klart med sammen god mat og drikke! :-)
 


Hvitløk og urtemarinert biff, saltbakte poteter og baconsurret paprika med urtekremost! Og en Irish coffee til dessert!


En snøfull helg her i trøndelag! Og det er godt å slappe av og ta ting som det kommer i helgen! :-) En flott lørdag til dere alle!
En giveaway er på vei i nærmeste fremtid! :-)
 

8 kommentarer:

MittLilleHjerte sa...

Så koselig du har pyntet til din kjære:) Skal sannelig si det var romatikk i luften på de bildene:)
Fin lørdag videre:)
Klem

Hjem og Glede sa...

Var ikke dette vellykket så vet ikke jeg.....sukk så nydelig du har pyntet og sååå god mat...namme,nam!
Nydelige bilder og gratulere husbonden med gårsdagen fra Bergen....Heia Brann...hi,hi....

Og du....Goood helg skjønning!.
Vi har snø her og!
Klemmer

Sivs hus sa...

Hei, Nydelige bilder og romantisk stemning hos deg:-) God lørdag! klem Siv:-)

små øyeblikk med cams sa...

Så nydelig du har pyntet bordet og maten så bare yummi ut :) Heldige mannen din!!
Ha en god lørdagskveld!
Klem Camilla

Brunt sukker sa...

GRATULERER TIL MANNEN DIN!
HER VAR DET ROMANSE PÅ HØYT PLAN!
HERLIGT!
ØNSKER DERE EN VAKKER KVELD!
KLEM FRA ELI:)

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Vell overstått til mannen :)
Nydelig bord du pyntet, og tipper mannen ble storfornøyd !!

Har lagt meg til som følger og gleder meg til å titte innom til deg igjen :)

Fin søndag videre
Klem Heidi

Fam.Gab sa...

Gratulerer til mannen =) !
Så nydelig dekket, og for en nydelig mat! Tenker han ble glad, hvilken mann motstå dette? ;D
Håper dere koste dere glugg =)

Lottemora sa...

Så utrolig vakkert du hadde pynta. Såg jo bildene på Instagram, men må innrømme at jeg har vært litt lat når det kommer til blogglesing i det siste. Litt for lettvint med Instagram... Og når jeg har en sånn stasjonær iMac blir det jo heller ingen surfing fra sofakroken i reklamepausene... Tror jeg må ønske meg en iPad eller noe..

Give away underveis her også....runder snart 100.000 og det må jo feires :-)

Klemmer fra Lottemora

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...