fredag 19. oktober 2012

Forandringer på hobbyrommet!

Endelig har jeg fått inn arbeidsbord på hobbyrommet mitt! Jeg har jo mine oldeforeldres skrivepult  fra de drev kolonial etter krigen til å holde på med småting oppå, men har manglet et større for å ha symaskinen på.


To bord er montert og jeg må nå få ordnet meg litt mere oppbevaring til alle ting og tang som jeg har bruk for. Det tar litt tid å finne en plass til alt! Gleder meg til å få komme igang på mitt kreative rom! Flere planer har dukket opp i hodet! :-)


Jeg har godt med arbeidsplass her inne nå. Jeg trenger ikke bruke samme bordet til maling, liming, sying, klipping osv. Med flere stoler stående kan man godt sitte flere her inne. Tenk så koselig å ha et lite juleverksted sammen med gode venner her inne da?! :-)


Mine familieskatter gir inspirasjon og setter i gang den kreative tankegangen! Jeg er så heldig som får ha et slikt rom!
Det gamle nattbordet er så sjarmerende! Her har jeg forskjellige ting lagret inni. Også en kurv med forskjellige papirer og tapetrester. Sløyfer og bånd er sortert etter farger og oppbevares i gamle norgesglass!



Oliventrærne er flyttet inn hit for overvintring. De pynter opp og jeg håper at jeg klarer å overvintre de et år til. Den gamle symaskinen må jo bare stå her inne!



Jeg er så glad i de gamle dørene jeg har fra mine oldeforeldres bygård. De har jo nå blitt til et skap med hyller og tallerkenhyller inni. Fortsatt ikke fått gjort ferdig inni der, så dere må vente litt med å se bak dørene.


Happylights henger ved vinduet. Rundt vinduet har jeg lister fra mine oldeforeldres bygård. Jeg har tatt vare på en del av de og har en plan om å bruke de flotte profilerte listene inne i mitt kommende lysthus i hagen. Men også til å lage en ramme rundt en moodboard-tavle for å ha her inne på mitt kreative rom! :-) 
Favoritt møbelet mitt er definitivt kolonial skrivepulten!



Jeg har ikke rukket å flytte lyskronen over speilet ennå  etter jeg har flyttet om. Det er noen timer med sortering og flytting på ting og tang ennå!


Så når jeg får ryddet det nye arbeidsbordet mitt nå, så blir det plass til symaskinen! :-)

11 kommentarer:

Linda sa...

Lekkert!!
Så deilig:)
God helg:)
Klem Linda

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Å SÅ fin og innbydene kreativ plass dette var.Ja rene drømmeplassen for meg:)Selv sitter jeg i vår bod,sammen med veldig mye annet rot...det er nesten utrolig at jeg klarer å være kreativ der inne,hi,hi
Håper du får mange gode kreative stunder her inne Hilde ,for deg selv og med gode venner:) God helg,klem Vibeke

Brunt sukker sa...

WAW HERLIGE DAGE SÅ HELDIGE DU ER!
Å SÅ MASSE FINT DU HAR HER OGSÅ!
ØNSKER DEG EN VAKKER HELG SKJØNNE DEG!
KLEM FRA ELI:))

Janne sa...

For et herlig hobbyrom!!
Deilig med stort bord når du virkelig skal kreativitere:)
Jeg har også stort arbeidsbord..med to symaskiner:)
God helg!
Klem fra Janne

MittLilleHjerte sa...

Så utrolig fint arbeidsrom og det nye arbeidsbordet var jo helt suverent da!!:)
Kan tenke meg du får kreativiteten til å løpe løpsk her inne ja, he he.
Ønsker deg en knallfin helg!:))
Stor klem

Lill Nohr sa...

wow for ett herlig rom! her koser du deg følt tenker jeg;) Nydlig! Morsomt ha det fine møbelet fra oldeforeldrene. Herlig alt sammen;) Ha en fin helg. klem lille meg

Hjem og Glede sa...

Hei Hilde!
For et nydelig rom.....det må jo bobble over der inne....så masse vakre ting du har!
Her må være en drøm å sitte....
Tror jeg kunne gått rundt en hel dag bare å sett.....Heldige deg!
Den ovnen og da.....
Å kose deg massevis skjønning!

I morgen reiser Casper på leirskole....gulp....hi,hi.

Klemmer i fleng!

Franske drømmer sa...

For en fantastisk nydelig blogg du har!
Hr kost meg lenge her inne nå, med vakre bilder fra både hytta, båt og hjem.
Vakkert vakkert vakkert!

Snublet over deg på instagram, og gleder meg til å følge deg både her og der :-))

Ha en fin søndag!

Klem fra Trine

Sivs hus sa...

Hei, WOW dette er jo drømmerommet:-) klem Siv

Krossmyra sa...

Fantastisk rom, så herlig å ha plass til et hobbyrom!
Ha en fin kveld!
Klem

Villaveien nr 1 sa...

ÅÅåå så utrolig vakkert.
Ble helt målløs, og dånte nesten.
Så flott. Virkelig lekkert.

Ja her kan jeg tro du koser deg glugg.

Ha en strålende fin kveld videre skjønne Hilde.
Klem Margareth

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...