onsdag 3. oktober 2012

Burgunder = høstens farge!!

For å få litt farge inn på stuen landet jeg på burgunder! Det er jo virkelig høstens farge, ute som inne, i motebildet og i interiøret! Det er en farge jeg ikke har brukt på maaange år! På 90-tallet hadde jeg det meste i burgunder. Vegger og pynteting! Litt for mye av det gode, men slik var det! :-) Flere som kjenner seg igjen?? :-)


Så her er jeg igjen, med burgunder inn i interiøret! Litt mer moderat variant da! :-) Noen puter og telysholdere i lotusblomst! Burgunder orkideer er også kommet i hus! Det passer så fint sammen med de andre fargene vi har på stuen. Vi har ennå ikke funnet oss et nytt salongbord! Håper å finne et snart!
 

Så avslappende å tenne lys om kveldene! Kos og hygge, pledd over bena, en god bok og en varm kopp te! Deilig!!


De burgunder putene er fra Riviera Maison! Så nydelige og elegante! Nesten ikke kommet over at jeg har burgunder i hus igjen! :-)



Flotte detaljer på de! Så jeg klarer definitivt å venne meg på burgunder igjen! :-)
 

Lysholdere i ulike fasonger og kontraster liker jeg! Mange lune høstkvelder venter..
 
 
Takk for alle de hyggelige hilsningene jeg får av dere alle! Det setter jeg utrolig stor pris på! Og hjertelig velkommen til alle nye følgere! :-)
 

12 kommentarer:

villa-rosengarten & cockerlove sa...

Hi - it looks great with burgund! I think it's again a new color and for my side, I am more in the grey and black colors for the moment. But I love burgund too! Hug,Barbara

Solveig sa...

God morgen til deg!
Visst kjenner jeg igjen fargen fra noen år tilbake, men her hos deg var den vakrere enn jeg husket! Skikkelig kosestemning her, ingen tvil om det.
Ønsker deg en flott dag og helg;o)
Klem fra Solveig

Hjem og Glede sa...

God morgen min venn.
Ja,burgunder hadde jeg masse av på 90-tallet sammen med fersken farge...å det var så fiiint!hi,hi.
Faktisk har jeg alltid vært glad i burgunder og bruker den sammen med gammelrosa til jul siden jeg aldri har vært så glad i rødt.....
Nydelig styling hos deg som alltid og kos med litt nytt.
Håper formen er fin!
Ha en god helg snart!

Varm klem
Camilla.

Fruen på Solhaug sa...

Så lunt og fint med burgunder ;) Den tar seg bedre ut som pynt her og der enn på veggen ja ;) Håper burgunder og mørkegrønn perioden ikke kommer tilbake!
Fin høstdag til deg, klem

Brunt sukker sa...

HEI HEI !
HUSKER GODT DE JA..
SÅ FINT DU PYNTER OG STELLER!
SYNEST FARGEN GJØR DET LUNT OG FINT!
KLEM FRA ELI:)

Lottemora sa...

Ja, er det ikke vittig; at burgunder som vi var sååå lei av for ti år siden, plutselig er in igjen. Sannelig godt det ikke kommer i form av burgunder amoramica-fugler. Sååå fint med den gullputen sammen med den burgunder da!

Ha en fin kveld

Lottemora

TorilFN sa...

Alltid så fine bilder å finne hos deg :) Nydelig!

Ha ei god helg! Klem :)

Sivs hus sa...

Hei, Herlig med ny fargeklatt i stua:-) Fin fredag! klem Siv:-)

Fabelaktig sa...

Nydelige bilder :)

ønsker deg en nydelig fredagskveld! Jeg får mannen hjem fra Amsterdam ikveld og jeg gleder meg!
klem&smil

Notre-de-maison/ Gry sa...

Ja, det et lenge siden den fargen var hos meg. Jeg har ikke sluppet den inn igjen, men går for beige, hvitt og brunt. Hos deg ble det koselig med burgunder, og at du kombinerer med gull gjør det lunt. Hos meg er det litt lett sølv som dominerer. Bra en fin dag, klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Ja, det et lenge siden den fargen var hos meg. Jeg har ikke sluppet den inn igjen, men går for beige, hvitt og brunt. Hos deg ble det koselig med burgunder, og at du kombinerer med gull gjør det lunt. Hos meg er det litt lett sølv som dominerer. Bra en fin dag, klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Ja, det et lenge siden den fargen var hos meg. Jeg har ikke sluppet den inn igjen, men går for beige, hvitt og brunt. Hos deg ble det koselig med burgunder, og at du kombinerer med gull gjør det lunt. Hos meg er det litt lett sølv som dominerer. Bra en fin dag, klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...